امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

بیادی: بسیاری از ضعف‌ها به ناتوانی مجلس برمی‌گردد

 دبیرکل آبادگران جوان ایران اسلامی گفت: بسیاری از ضعف‌ها به قدرتمند نبودن مجلس و ناتوانی آن در رفع مشکلات مردم بر می‌گردد؛ تا این مشکلات به‌شکل اورژانسی حل نشود نمی‌توان به حضور حداکثری امیدوار بود.

 به گزارش حبیب خبر، "حسن بیادی" به خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: مردم خوب ما همیشه پشتیبان این انقلاب، نظام و رهبری بوده‌اند و خواهند بود اما متاسفانه مقداری دلگیر هستند و از نهادهای حاکمیتی انتظاراتی دارند که برآورده نمی‌شود. مردم اگر در جریان واقعی شرایط روز قرار گیرند بیشترین همکاری را می‌کنند.

 دبیرکل آبادگران جوان ایران اسلامی با اشاره به مدیریت جزیره‌ای درکشور، یادآور شد: بسیاری از ضعف‌ها به قدرتمند نبودن مجلس و ناتوانی آن در رفع مشکلات مردم بر می‌گردد. مشارکت مردم متاثر از این نابسامانی‌هاست و تا این مشکلات به‌شکل اورژانسی حل نشود نمی‌توان به حضور حداکثری مردم امیدوار بود.  

بیادی ادامه داد: ساختار نظام مردم‌سالار دینی ما نیازمند مشارکت مردم است. اگر نتوانیم خواسته‌های مردم را قانونی رفع کنیم مشکلات دیگری بوجود می‌آید. بنابراین کل مسوولان در بهبود معیشت مردم نقش دارند.

وی درباره انتخابات عنوان کرد: واقعیت این است که در انتخابات گروه‌های متصل به قدرت و ثروت بیشتر بهره‌مند می‌شوند تا احزاب و گروه‌ها. قرار دادن کارآمدی مقابل مشارکت حداکثری خیال خامی است که برخی از اصولگرایان دنبال می‌کنند. در صورتی که در تمامی امور هم مشارکت عمومی و هم کارآمدی برای نظام اصل است.

بیادی، فضای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را دوقطبی عنوان کرد و گفت: به‌رغم اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که نباید فضای جامعه را دوقطبی کرد و جامعه وقتی دوقطبی شود مردم ضرر می‌کنند، متاسفانه جریاناتی اجازه محقق شدن این امر را ندادند و همیشه انتخابات ما دوقطبی برگزار شده است.  

وی تصریح کرد: هر چند میان اصولگرایان و اصلاح‌طلبان انشقاق زیادی بوجود آمده و  از این جهت انتخابات آینده ویژه خواهد بود اما آثار آن از طریق دوقطبی حاصل می‌شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید