امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

طارمی در نشست خبری پیش از دیدار با یوونتوس؛ «تنها به برد فکر می‌کنیم»

"مهدی طارمی" در نشست خبری پیش از دیدار برابر یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا در کنار سرمربی تیم پرتغالی حاضر شد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ گفت.

به گزارش ایرنا، طارمی در ابتدا در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه تیم پورتو با نتیجه دو بر یک و با اختلاف یک گل در بازی رفت یوونتوس را شکست داده، چه تفاوتی بین بازی برگشت و بازی رفتوجود داشته و پورتو برای موفقیت در این چالش باید چه کاری انجام دهد؟ گفت: این بازی بزرگی است چون یوونتوس باشگاه بزرگی است درست مثل پورتو؛ نکته مهم برای ما تمرکز ۹۰ دقیقه‌ای تا پایان بازی است؛ برنامه‌های خوبی برای بازی داریم و برای پورتو نهایت تلاشمان را می‌کنیم.

فکر نمی کنید نیاز یوونتوس به گل برای مهاجمان پورتو همچون شما یک مزیت و برتری باشد؟

این بازی متفاوت است و ما همیشه می‌خواهیم بازی بعدی را ببریم و کاری به دیدار قبل نداریم و مسئله حائز اهمیت همین است و برای آینده بعدا فکر می‌کنیم.

شما در سه دیدار اخبر در تمامی دقایق به میدان رفتید، به نظر شما آمادگی بدنی در نتایج اخیر تاثیرگذار بوده و در دیدار فرداشب تعیین کننده است یا خیر؟

ما تیم بزرگی هستیم و برای تیم‌های بزرگ این موضوع عادی است؛ از ابتدای فصل چنین موقعیتی را داشته‌ایم و موضوع بیگانه‌ای نیست. برای این بازی انگیزه‌های زیادی داریم و دیدار برابر یوونتوس برای ما متفاوت است؛ همانطور که گفتم می‌خواهیم بهترین بازی خودمان را برای پرتغال انجام دهیم؛ در حال حاضر پورتو یا هواداران پورتو در کانون توجه نیستند، این بازی برای پرتغال است؛ برای راهیابی به مرحله یک چهارم تا دقیقه ۹۰ باید تمرکز داشته باشیم.

شرایط شما در مقایسه با ابتدای فصل تغییر کرد و بهبود یافت؛ موضوع خاصی دخیل بود؟

برای بازیکنان عادی است که در ابتدای پیوستن به یک تیم جدید، برای وفق پیدا کردن به زمان نیاز داشته باشند اما در حال حاضر گذشته اهمیتی ندارد و من فقط به آینده فکر می‌کنم و اینکه چطور می‌توانم بهترین عملکرد را داشته باشم.

پورتو با تساوی بدون گل راهی مرحله بعد می‌شود اما تساوی بدون گل خطرناک است؛ به نظر شما پورتو برای رفتن به مرحله بعد باید در ایتالیا به یوونتوس گل بزند؟ 

ما برای بردن به زمین می‌رویم؛ به تساوی یا باخت فکر نمی‌کنیم؛ اگر اینطور فکر کنیم، از همین حالا بازنده‌ایم؛ برنامه و استراتژی خوبی داریم و نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم؛ باید منتظر بازی بمانیم اما برای پیروزی به میدان می‌رویم.

دو سال پیش شما در ایران بازی می‌کردید و تصور می‌کنم حضور در لیگ قهرمانان اروپا برای شما یک رویا بود، به عنوان یک هوادار در مورد این رقابت‌ها چه نظری دارید؟

لیگ قهرمانان رقابت بزرگی است و بازی کردن در آن نه برای من بلکه برای همه بازیکنان جهان دوست ‌داشتنی است اما گذشته‌ من هیچ اهمیتی ندارد و من فقط رو به جلو حرکت می‌کنم؛ بازی کردن برابر یوونتوس برای من هیجان انگیز است البته اگر فرصت بازی داشته باشم.

بعد از چهار بازی بدون گل فردا فرصت مناسبی برای گلزنی شما است.

می‌خواهم نهایت تلاشم را برای تیم انجام دهم و مهم نیست که گل بزنم یا نه؛ اگر پورتو این بازی یا بازی‌های دیگر را ببرد، من خوشحال می‌شوم و تنها چیزی که اهمیت دارد این موضوع است.

تیم فوتبال پورتو در دیدار رفت در یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا برابر یوونتوس با نتیجه دو بر یک پیروز شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید