امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

محسن رضایی: حضور حداکثری و حماسی اصل مهم انتخابات است

 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، از فعال شدن سایت جمع سپاری در کشور برای بیان نظرهای مردم سخن گقت و حضور حداکثری و حماسی مرم را اصل مهم در انتخابات ۱۴۰۰ دانست و اظهار امیدواری کرد: به بهترین شکل برگزار و دشمنان بار دیگر بیشتر از قبل ناامید شوند.

به گزارش حبیب خبر،"محسن رضایی" روز جمعه در بدو ورود به اراک و حضور در گلزار شهدای این شهر در جمع خبرنگاران افزود: مردم همواره در طول انتخابات‌های گذشته، افتخارات زیادی را برای عزت و سربلندی کشور کسب کرده‌اند و به طور قطع در انتخابات پیش رو، برگ زرین دیگری بر افتخاراتشان اضافه می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در آستانه پیشنهاد سیاست‌های کلی برنامه هفتم به محضر رهبر معظم انقلاب هستیم و  از طرف دیگر یک سایت جمع سپاری در کشور فعال شده که از سراسر کشور مردم، نخبگان و کارآفرینان تماس بگیرند و نظرات خود را بیان کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: مسوولان باید در میان کارآفرینان، نخبگان مردم و کسانی که در خط مقابله با مشکلات کشور و مسایل فرهنگی و اقتصادی هستند، حضور پیدا کنند نظرات و ایده های آنان را ببینند و در سفر به استان مرکزی برنامه‌هایی با این قشر تدارک شده تا دیدگاه ها و ایده‌های آنان برای برنامه‌های پنج ساله اخذ شود.

نشست با مجمع اندیشه وحدت اسلامی، دیدار با استاندار مرکزی، نشست با جبهه ایستادگی، حزب توسعه و عدالت شورای ائتلاف و احزاب جریان انقلاب، نشست با بنیاد صبح قریب، دیدار با مردم و نمازگزاران مسجد الزهرا (س) و حضور در صدا و سیمای استان مرکزی از جمله برنامه های روز اول این سفر در اراک و حضور در شورای اداری خمین نیز مهمترین برنامه روز دوم سفر محسن رضایی به استان مرکزی است.

براساس زمان بندی تعیین شده؛ مجموع زمان و فرآیند انتخابات ریاست جمهوری خرداد ۱۴۰۰به مدت ۳۹ روز تعیین شده که بر این اساس پس از تشکیل هیات اجرایی مرکزی در ۱۱ اسفندماه ۹۹، هیات‌های اجرایی در تاریخ ۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ با مهلت سه روز، ثبت نام از تاریخ ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت ماه با مهلت ۵ روز، انتشار اسامی نهایی ۵ و ۶ خرداد ۱۴۰۰ به مدت ۲ روز، تبلیغات از تاریخ هفت تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ به مدت ۲۰ روز در نظر گرفته و ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ممنوعیت تبلیغات و ۲۸ این ماه نیز روز اخذ رای اعلام شده است.

استان مرکزی دارای ۱۲ شهرستان  و یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید