امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

تصاویر جلسه علنی مجلس ۲۳ شهریور

یک نماینده مجلس اعلام کرد دریابان علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی برای توضیح پیرامون توافق اخیر با آژانس به مجلس خواهد رفت.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایرنا، احمد راستینه درباره جلسه غیرعلنی مجلس امروز، دوشنبه، اظهار کرد: امروز دستور کار مجلس ادامه بررسی لایحه بودجه بود اما صبح امروز عده ای از نمایندگان نسبت به نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و بیانیه شب گذشته با آژانس، اعتراض کردند و تاکید داشتند جلسه علنی و بلافاصله تشکیل شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه محمدباقر قالیباف و تعداد دیگری از نمایندگان تاکید داشتند قانون اقدام راهبردی باید مو به مو اجرا شود و هرگونه تصمیم فراپادمانی ممنوع و غیرقانونی است؛ اما بررسی اینکه آیا قانون در توافق با آژانس رعایت شده یا نه باید در مسیر قانونی و بعد از شنیدن گزارش دولت و دبیرخانه انجام پذیرد.

راستینه اضافه کرد: این مسئله با اعتراض نمایندگان معترض روبه‌رو بود اما در نهایت مقرر شد جلسه علنی برگزار شود ولی رسیدگی طی روند قانونی و منطقی طی شود تا مشخص شود آیا تخلفی از قانون صورت گرفته است یا خیر. در این زمینه همه نمایندگان بر روند اجرای قانون تاکید داشتند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید