امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 
شریعتمداری خرازی

صادق خرازی مشاور دولت اصلاحات در یادداشتی به اتهامات روزنامه کیهان علیه او و سیدمحمد خاتمی واکنش نشان داد و از حسین شریعتمداری پرسید: دیدار خاتمی با سوروس در کجا و چه زمانی با حضور چه افرادی انجام شد که هیچ نهاد امنیتی و مسئولی جز شما از آن خبر ندارد؟

به گزارش حبیب خبر به نقل از همشهری آنلاین، صادق خرازی در جوابیه خود با اشاره به اتهامات امروز کیهان علیه برخی بزرگان جریان اصلاحات و موسسه گفت و گوی تمدن ها خطاب به حسین شریعتمداری نوشت: امیدوارم همانقدر که شهامت داشتید و از اشتباه تان درمورد آیت الله سیستانی عذرخواهی کردید شهامت عذرخواهی از کسانی که هموراه در معرض اتهامات دروغ و واهی شما هستند، هم داشته باشید.

روزنامه کیهان بعد از مناظره‌ای که اخیرا شریعتمداری و خرازی داشتند، امروز در مطلبی نوشت:  دیویدسن به لطف مساعدت‌های صادق خرازی، مشاور ارشد خاتمی (و مشاور [حسن روحانی]یکی از نامزدهای سرشناس ریاست‌جمهوری 1392) توانسته بود روابط نزدیکی را با دفتر تازه تأسیس مؤسسه گفتگوی تمدن ها و فرهنگ ها در ژنو برقرار کند. خیلی از رازهای «دفتر ژنو» بعدها توسط محمدعلی ابطحی در «دادگاه کودتای مخملی» برملا گشت، ولی رئیس‌دفتر سابق خاتمی هیچ صحبتی از ارتباط رئیس جمهور سابق با این زن آمریکایی نکرد.

خرازی خطاب به شریعتمداری و در پاسخ به این اتهامات نوشته است: تصور می کنید فردی با پروتکل های امنیتی و حفاظتی آقای خاتمی و یا در این سطح می تواند بدون اطلاع سفارت و مسولین و مشاورین خود که همواره در زیر چشمان تیز بین نهادهای امنیتی هستند با کسی دیدار کند و کسی از آن خبر نداشته باشد؟ جالب است بدانید جناب آقای خاتمی چه در دوران ریاست جمهوری و چه پس از آن، در صورتی که از دیدگاه مقام معظم رهبری مطلع می‌شدند علیرغم دیدگاه خود، نظر و دیدگاه رهبری را رجحان می دادند و یک گام در سیاست خارجی بدون هماهنگی با مقامات انجام ندادند این که تهمت بزنید کار ساده ای ست. کما این که من می توانم مدعی باشم شما با شیمون پرز دیدار داشته‌اید. لااقل اگر دیدار نداشته‌اید همیشه اتحادهای نانوشته استراتژیک با اسرائیل داشته اید. اگر اتحاد هم نداشته باشید خدمات متقابل شما و اسرائیل در آسیب رساندن به منافع ملی ایران غیر قابل انکار و کتمان است.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان نوشت: من برخلاف شما که مخالفین خود را دشمن مردم و نظام و جاسوس و.. می خوانید، شما را دشمن نظام خطاب نمی کنم. من می دانم که شما دوست دار نظام هستید. من همان حسین شریعتمداری همراه و همکار خود ارج میگذارم و دوست ندارم انبانی از اتهامات درست و نادرست در کارنامه تاریخی شما با تیغ بی رحم تاریخ به محک زده شود. اما دوستی شما برای نظام از جنس دوستی بی خردانی است که به نیت خیر نتیجه ای جز زیان و آسیب برای نظام به بار نمی آورند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید