امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 
بورس هوم پيج

 

بورس تهران امروز دوشنبه ۱۹ آبانماه سومین روز پیاپی از آغاز هفته را کاهشی شروع کرد و به پایان رساند و شاخص کل با افت ۲۵ هزار و ۳۶۹ واحد بر سکوی یک میلیون و ۲۱۵ هزار واحد ایستاد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۲۵ هزار و ۳۶۹ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۱۵ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۷۹۶ واحد کاهش به رقم ۳۶۶ هزار و ۷۸ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۶۸۲ هزار و ۹۶۰ معامله به ارزش ۵۹ میلیارد و ۹۲۸ میلیون ریال انجام داده‌اند.

ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت تهران، گسترش نفت و گاز پارسیان، پالایش نفت بندرعباس، پتروشیمی پارس و فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۱۳۴ واحد کاهش رقم ۱۵ هزار و ۴۸۳ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۳۱۱ هزار و ۱۱۱ معامله انجام داده‌اند که ۴۰ میلیارد و ۷۵۶ میلیون ریال ارزش داشت.

سرمایه گذاری صبا تامین، فولاد هرمزگان جنوب، سنگ آهن گهر زمین، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان و شرکت آهن و فولاد ارفع نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین پلیمر آریا ساسول نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشت.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید