امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

ایران و آمریکاسخنگوی دولت درباره نتیجه انتخابات آمریکا گفت: ما علاقه‌ای برای مداخله در سیاست داخلی آمریکا نداریم اما مواضع نامزدهای انتخاباتی را درباره ایران با دقت دنبال می‌کنیم.

به گزارش حبیب خبر به نقل از همشهری آنلاین، علی ربیعی روز سه‌شنبه ۲۹ مهر در نشست خبری با اصحاب رسانه تاکید کرد:  ما اهمیتی نمی دهیم که کدام حزب و نامزد کترل کنگره و دولت آمریکا را بدست خواهد گرفت. هر دو حزب می توانند سیاست های مخربی را علیه صلح و امنیت جهانی دنبال کند و همین طور می توانند سیاست هایی را در پیش بگیرند که به سود منافع دو ملت باشد.

وی گفت: تا وقتی سیاست های آمریکا درباره ایران به همین اندازه خصمانه و کینه توزانه باشد، تغییری در واکنش های ما صورت نخواهد گرفت اما اگر پیروز انتخابات آمریکا اقدامات خضمانه علیه ملت ایران را متوقف و به حقوق جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران احترام بگذارد پیشنهادهای آمریکا در چارچوب های بیان شده توسط مقامات ایران و در چارچوب برجام قابل بررسی خواهد بود.

ربیعی یادآور شد: حال اینکه چگونه دولت آمریکا می خواهد در یک ماه به مذاکره می رسد. بهتر است از خودشون بپرسید و مواضع ما مشخص است.

مشروح نشست خبری سخنگوی دولت با خبرنگاران را از { اینجا } بخوانید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید