امروز:
پنجشنبه - 9 فروردين - 1403
ساعت :

پژو 206

این روزها بازار خودرو از همیشه آشفته‌تر به نظر می‌رسد و خرید خودرو برای اکثر مصرف‌کنندگان ایرانی دشوارتر از هر زمان دیگری است. یکی از خودروهایی که بسیاری از مشتریان ایرانی به دنبال خرید آن هستند، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ است که در کنار پراید، تیبا و ساینا ارزان‌ترین خودروهای بازار را تشکیل می‌دهند.

به گزارش حبیب خبر به نقل از خودروبانک، متاسفانه امروز قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در نسخه‌های صفرکیلومتر افزایش شدیدی داشته و خرید این خودرو برای طیف گسترده‌ای از خریداران، دشوار به نظر می‌رسد. افزایش قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در نسخه صفرکیلومتر سبب شده تا قیمت نمونه‌های کارکرده این خودرو نیز افزایش قابل توجهی داشته باشند.

این روزها برای خرید پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در نسخه‌های صفرکیلومتر، نیاز به صرف بودجه‌ای در حدود ۲۴۰ میلیون تومان خواهید داشت. با صرف چنین مبلغی می‌توانید پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر کیلومتر ساخت سال ۱۳۹۸ یا ۱۳۹۹ را خریداری کنید.

برای خرید پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در نمونه‌های کارکرده و نسبتا سالم، نیاز به حداقل بودجه‌ای در حدود ۴۰ الی ۵۰ میلیون تومان خواهید داشت. البته در حال حاضر خرید خودرو در این بازه توصیه نمی‌شود و بهتر است تا سطح بودجه خود را برای خرید افزایش دهید. برای مثال اگر قصد خرید پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ساخت سال ۱۳۸۷ را داشته باشید، نیاز به تامین بودجه‌ای در حدود ۸۰ میلیون تومان دارید.

افت شدید ارزش پول ملی طی چندماه گذشته و رشد صعودی قیمت خودرو سبب شده تا امروزه برای خرید پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در نسخه کارکرده ناچار شوید بودجه‌ای بین ۱۰۰ الی ۲۰۰ میلیون تومان را کنار بگذارید، یعنی رقمی که مدتی پیش قادر بودید نسخه صفرکیلومتر این خودرو را خریداری کنید. در چنین شرایط نگران کننده‌ای، حجم تقلب‌ها در بازار بسیار افزایش یافته و بهتر است تا پیش از عقد قرارداد خرید خودرو، دقت لازم را به خرج دهید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

  • ایرانی

    شنبه 26 مهر 1399 - شنبه, اکتبر 17 2020 8:19:30pm

    آخه کدوم آدم احمقی تو این شرایط ماشبن میخره؟چرا شما آب به آسیاب بی شرفان بارار میریزید؟