فرمانده ناجا مطرح کرد:

تلاش نیروی انتظامی در امدادرسانی به مناطق سیل‌زده خوزستان

فرمانده ناجا، به دستور فرمانده معظم کل قوا مبنی بر ورود نیروهای مسلح برای خدمات رسانی به مردم مناطق سیل زده اشاره و بیان کرد: در این دیدارها، مردم مناطق سیل زده ضمن اعلام رضایت از توجه و حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی به آنان، از معظم له برای این موضوع تقدیر و تشکر کردند.

 به گزارش حبیب نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در حاشیه سفر به مناطق سیل زده استان خوزستان به دیدار با مردم مناطق "گوریه و شعیبیه" از توابع شهرستان شوشتر و نیز سوسنگرد اشاره و بیان کرد: تنها خواسته مردم این مناطق، امدادرسانی سریع و وصل شدن آب، برق و گاز به منازل خود است.

وی به اقدامات دستگاه های ذیربط، نیروهای مسلح و نیز ناجا در ارائه خدمات و امدادرسانی به مردم سیل زده خوزستان اشاره و بیان کرد: تنها مشکل موجود تخلیه آب منطقه است و این موضوع یکی از انتظارات مردم این مناطق است که در این دیدارها عنوان و بر آن تاکید می کردند.

سردار اشتری با بیان اینکه استاندار محترم خوزستان در جریان کامل موضوعات منطقه قرار دارند، افزود: امیدواریم مسئولان پس از اطلاع از وضع موجود، هرچه سریع‌تر نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه ناجا وظیفه حفظ و برقراری نظم و امنیت منطقه را بر عهده دارد، خاطر نشان کرد: مردم مناطق سیل زده، معتقد هستند نیروی انتظامی در کنارشان قرار دارد و از این بابت دلگرم هستند.

سردار اشتری با بیان اینکه هرچه سریع‌تر مشکل آبگرفتگی مناطق سیل زده حل شود، گفت: نیروی انتظامی تا آخرین لحظه در کنار مردم سیل زده است و آماده کمک و امدادرسانی به آنها است.

وی با بیان اینکه همکارانم در مناطق سیل زده به صورت ویژه حضور دارند، گفت: از استان های همجوار به مناطق سیل زده نیرو اعزام شده و در صورت نیاز این آمادگی وجود دارد نیروی بیشتری به این مناطق اعزام شود.

سردار اشتری با اشاره به ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر تعویق ۲ ماهه تاریخ اعزام به خدمت مشمولان مناطق سیل زده، بیان کرد: این افراد در صورت تمایل می‌توانند با ۲ ماه تاخیر به خدمت اعزام شوند.

وی تصریح کرد: همچنین کارکنان وظیفه شهرهای سیل زده در صورت تایید مسئولان محلی و همکاران ما می توانند از مرخصی اضطراری استفاده و در کنار خانواده خود باشند.

فرمانده ناجا در پایان با بیان اینکه اطلاع رسانی‌های انجام شده از سوی رسانه‌ها در خصوص مناطق سیل‌زده، قابل تقدیر است، گفت: از مسئولان دستگاه‌های مسئول، نیروهای مسلح و نیز مردم متعهد و ولایی کشورمان که در خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم سیل‌زده تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید