امروز:
دوشنبه - 31 ارديبهشت - 1403
ساعت :

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم از نیروهای ارتش و سپاه انتظار دارند و ما نیز در این اوضاع با دستور فرمانده کل قوا و نیز تکلیف انسانی خود، وظیفه داریم در کنار مردم بمانیم و از آلام و دردهای آنها بکاهیم.
 
سرلشکر پاسدار محسن رضایی در جلسه هماهنگی فرماندهان نیروهای مسلح خوزستان، در قرارگاه کربلا اهواز- که با موضوع نحوه مدیریت سیلاب‌های اخیر و امدادرسانی به مردم در مناطق سیل زده استان خوزستان برگزار شد- با اشاره بر لزوم هماهنگی میان نیروهای مسلح در مورد کمک به آسیب دیدگان و رفع خطرات احتمالی در روزهای آینده، بر استفاده از کانال‌ها و آبراه‌های موجود و لایروبی آنها برای تخلیه سیلاب‌ها و اسکان مردم در مناطق ایمن، تاکید کرد.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ده‌ها نهر و کانال متروک در خوزستان وجود دارد که با تغییرات فنی، می‌توان بخشی از سیلاب را از مناطق مسکونی و مزارع دور و به مخازن تعیین شده هدایت کرد.
 
رضایی به معیشت مبتنی بر دامپروری برخی از مردم خوزستان اشاره کرد و گفت: باید برای اسکان دام‌های مردم و نیز تامین علوفه احشام تدبیر و اقدام فوری کرد تا آسیب‌ها کمتر شود.
 
او افزود: مردم از نیروهای ارتش و سپاه انتظار دارند و ما نیز در این اوضاع با دستور فرمانده کل قوا و نیز تکلیف انسانی خود، وظیفه داریم در کنار مردم بمانیم و از آلام و دردهای آنها بکاهیم.
 
در ادامه این جلسه، فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان خوزستان گزارشی از وضعیت سیلاب در شهرها و روستاهای این استان و اقدامات انجام شده، ارائه کردند و تصاویر زنده هوایی پهپادهای شناسایی از مناطق مختلف خوزستان برای دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نمایش داده شد.

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید