امروز:
پنجشنبه - 30 فروردين - 1403
ساعت :

اورژانس بیمارستان گتوند از لحاظ ساختاری استاندارد نیست

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند گفت: بخش اورژانس بیمارستان ۳۲ تختخوابی کارون شهرستان گتوند از لحاظ ساختاری مناسب نیست.

به گزارش حبیب خبر به نقل از، "هومن کلانتری" روز شنبه با اشاره به مشکلات اورژانس بیمارستان ۳۲ تختخوابی کارون شهرستان گتوند افزود: پیگیری‌ها برای احداث اورژانس جدید انجام شده اما با توجه به شرایط اقتصادی کشور زمان شروع مشخص نیست.

وی درخصوص مشکلات بهداشت و درمان شهرستان گتوند گفت: این شهرستان در سال‌های گذشته مشکلات زیرساختی زیادی داشت و از لحاظ درمانی و بهداشتی از امکانات بخش معمولی محروم بود.

‌مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند افزود: بعد از افتتاح بیمارستان ۳۲ تختخوابی کارون گتوند، متخصص طب اورژانس نیز وجود نداشت و تلاش شد ابتدا زیرساختها در این شهرستان فراهم شوند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته، بخش‌های اورژانس با حضور متخصصان طب اورژانس و همچنین ستاد اعزام فوریت‌های پزشکی و آمبولانس‌ها تقویت شدند و در این مدت نیز دانشگاه علوم پزشکی پذیرای بیماران شهرستان گتوند بود و تاکنون مشکلی از نظر بستری بیماران در بیمارستان بزرگ دزفول وجود نداشته است.

کلانتری با بیان اینکه بخش‌های آی سی یو، سی سی یو و بخش سی تی اسکن براساس نظام سطح بندی به شهرستان گتوند تعلق نمی‌گیرد، اظهارداشت: با پیگیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول و صدور مجوز، بخش‌های مراقبت‌های ویژه و بخش اطفال به همت خیران شهرستان در حال ساخت است.

وی در پایان درخصوص شبانه روزی کردن مرکز درمانی شهر سماله نیز گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز شبانه روزی کردن مرکز درمانی شهر سماله گتوند گرفته شده و مجوز استخدام و تشکیلات این مرکز با جدیت در دست پیگیری است، که با توجه به مشکلات اقتصادی زمانبر است.

به گزارش ایرنا، ساختمان نخستین کلینیک تخصصی بیمارستان کارون شهرستان گتوند با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است.

نخستین بیمارستان ۳۲ تختخوابی کارون شهرستان گتوند با چهار بخش اطفال، داخلی، زنان و جراحی بهمن ماه ۹۴ به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا دانشگاه علوم پزشکی دزفول مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستانی شهرستان‌های دزفول، شوش و گتوند را زیر پوشش دارد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید