امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

عضو کارگری هیات امنای سازمان تامین اجتماعی از ارسال فاکتور دو هزار میلیارد تومانی توسط وزارت بهداشت برای سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش حبیب خبر، "اکبر شوکت" در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به همکاری سازمان تامین اجتماعی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای درمان بیماران کرونایی در بیمارستان‌های این سازمان که متعلق به بیمه‌شدگان آن هستند، گفت: با این حال وزیر بهداشت فاکتور دو هزار میلیارد تومانی برای سازمان ارسال و تاکید کرده است که سازمان باید هزینه بیمه‌شدگان بیمار خود را که مراکز دولتی خدمات گرفته‌اند، پرداخت کند

وی با بیان اینکه این کار وزارت بهداشت به دور از جوانمردی است، گفت: مراکز درمانی سازمان تامین هزاران بیمار کرونایی را بستری یا به‌صورت سرپایی درمان کرد اما برای دولت فاکتور نفرستاد؛ این در حالی است که دولت آنگونه که می‌بایست به سازمان کمک نکرده است.

عضو کارگری هیات امنای سازمان تامین اجتماعی افزود: تامین اجتماعی قانونا مکلف نبود که این حجم از بیماران کرونایی را که بیمه شده این سازمان نیستند، پذیرش کند آن هم در شرایطی که بیمه‌شدگانش در برخی از شهرها با کمبود تخت مواجه بودند اما با ظرفیت بالا در خدمت بیماران غیربیمه شده درآمد و حالا به جای تشویق و حمایت تنبیه توسط آقای وزیر تنبیه می‌شود.

شوکت افزود: در این مورد به وزیر کار نامه زدیم. ایشان به اطلاع رئیس‌جمهور رساندند که تمام هزینه‌های درمان بیمه‌شدگان سازمان همانند سایر مردم باید رایگان باشد. درحالی سازمان از بابت بیمه‌شدگان خود تحت فشار قرار گرفته است که حتی خارجی‌ها هم به رایگان در ایران درمان شدند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید