امروز:
جمعه - 10 فروردين - 1403
ساعت :

تعداد شعب بانکی پذیرای مشتریان حضوری کاهش یافت

 رییس کمیسیون هماهنگی بانک‌های خوزستان گفت: برای مقابله با شیوع کروناویروس تعداد شعب بانکی فعال که پذیرای مشتریان به صورت حضوری خواهند بود، کاهش داده شده است.

رضا طاهری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به انجام اقدامات مراقبتی در بانک‌های خوزستان جهت پیشگیری از انتشار احتمالی کروناویروس اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده با استانداری خوزستان در راستای مقابله با کروناویروس، تعداد شعب بانکی فعال که پذیرای مشتریان حضوری خواهند بود، کاهش داده شده است.

وی افزود: از امروز، ۲۵ اسفندماه تعداد شعب بانکی که مردم می‌توانند به صورت حضوری به آن‌ها مراجعه کنند در سطح استان کاهش داده شده است تا بانک‌ها کمتر در معرض این ویروس خطرناک قرار بگیرند.

رییس کمیسیون هماهنگی بانک‌های خوزستان با بیان اینکه همه بانک‌ها باز هستند اما فقط در برخی از شعب ارائه خدمات به مردم به صورت حضوری خواهد بود، تصریح کرد: در هر منطقه تعدادی از شعب بانک‌ها به صورت منتخب به مردم به صورت حضوری خدمات ارائه خواهند کرد.

طاهری عنوان کرد: دیگر بانک‌ها برای پشتیبانی دستگاه‌های خودپرداز و سایر خدمات باز هستند اما مردم به صورت حضوری نمی‌توانند به این بانک‌ها مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه سیستم بانکی در همه شرایط خدمت‌رسان مردم است، خاطرنشان کرد: انتظار داریم تا مردم نیز در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا کمتر به صورت حضوری به بانک‌ها مراجعه کنند تا شاهد ریشه‌کن شدن این بیماری در سراسر کشور باشیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید