امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

ادامه تردد خوروهای شاغلین در محورهای خوزستان / احتمال اعمال ممنوعیت تردد

 رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به ادامه سفرهای درون استانی با وجود احتمال گسترش ویروس کرونا در جابه‌جایی‌ها، گفت: همچنان سفرهای درون استانی در محورهای خوزستان زیاد است.

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هر چند ترددها در محورها کاهش داشته اما با توجه به فعالیت شرکت‌های مختلف و وجود بنادر در خوزستان، شاهد تردد خودروهای نیروهای شاغل هستیم.

وی افزود: تردد خودروهای شخصی با پلاک‌های استان‌های دیگر در خوزستان کم است اما باوجود اینکه توصیه می‌شود که مردم در منزل بمانند و از سفر خودداری کنند، همچنان سفرهای درون استانی در خوزستان زیاد است.

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به وضعیت محورهای ورودی خوزستان، گفت: تردد در ورودی‌های خوزستان تنها حدود ۵ درصد کاهش یافته که این میزان کاهش، قابل قبول نیست.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: وضعیت سفرهای درون استانی نشان می‌دهد که مردم هنوز هشدارها را جدی نگرفته‌اند. علاوه بر این، باید ببینیم که روند ترددها در ایام نوروز و از هفته آینده چگونه خواهد بود.

وی بیان کرد: در حال حاضر شاهد تردد خودروها به سمت اهواز هستیم؛ به طور مثال مردم از شهرهای دیگر استان خوزستان برای خرید عید به اهواز سفر می‌کنند در حالی که باید برای پیشگیری از ابتلا به کروناویروس در خانه بمانند.

دولتشاهی بیان کرد: اگر مردم به این هشدارها توجه نکنند، قطعا تمهیدات لازم اندیشیده می‌شود و احتمالا ممنوعیت و محدودیت تردد اعمال خواهد شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید