در پی کسب عنوان برتر کشوری از سوی شورای آموزش و پرورش خوزستان پیشنهاد شد؛

فرمانداران خوزستانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان های کشور شوند

شورای آموزش و پرورش خوزستان برتر کشور شد

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد: "در همایش ملی گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش که روز شنبه ۲۸ دی با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری در سالن همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد از مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تجلیل شد.

در این آیین معاون اول رییس جمهوری از کورش مودت، دبیر شورای آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اهدای لوح سپاس تجلیل کرد.

در همایش ملی گرامیداشت هفته شورای های آموزش و پرورش، وزیر آموزش و پرورش، جمعی از مسئولان کشوری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

۲۴ تا ۳۰ دی به عنوان هفته شوراهای آموزش و پرورش نامگذاری شده است."

*حبیب خبر: "شوربختانه در این خبر نصف و نیمه نوشته نشده که شورای آموزش و پرورش خوزستان چه گل هایی بر سر دانش آموزان، معلمان، کارکنان خود و نیز انجمن های اولیا و مربیان و کلن مردم و مسوولان خوزستان زده اند که شورای دیگر استان ها نتوانسته اند این گل ها را بزنند و مقام برتری کسب کنند!

آموزش و پرورشی که مدتی بی مدیرکل بود و مدیرکل جدید یا سرپرست اش هم مدیریت فرمانداری خرمشهر را عهده دار بود و وقت سرخاراندن نداشت چه رسد به این که بخواهد اهواز تشریف بیاورد؛ واقعن چه شق القمری کرده که عنوان برتر را به دست آورده است؟!

این در حالی است که علی حسین حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان عصر یکشنبه سوم شهریور ۹۸ در جلسه شورای اداری خوزستان در تالار امام رضا شهرک نفت اهواز با تأکید بر اینکه انتظار تغییر، تحول و ارتقا فقط در صورتی محقق می شود که دیگر دستگاه ها نیز کنار آموزش و پرورش باشند، افزود: "رتبه آموزش و پرورش خوزستان پایین و در شأن این استان و فرزندان این مرز و بوم نیست که برای بهبود جایگاه آن نیاز به برنامه ریزی، توجه بیشتر، شجاعت در تصمیم گیری و کمک بیشتری دارد."

به راستی که باید به سرپرست فعلی آموزش و پرورش خوزستان- که از سوم شهریور امسال تاکنون آن هم بدون حضور دستگاه های دیگر، توانسته خورشید دستاوردهای خود را بر سر آموزش و پرورش استان و هکذا کل کشور به ویژه در  هفته شوراهای آموزش و پرورش بتاباند- تبریک و تهنیت می گوییم و از استاندار خوزستان می خواهیم با موافقت وزیر کشور، فرمانداران شهرهای خوزستان را به سمت های فرهنگی، آموزشی و پرورشی و چند نقطه در استان های دیگر منصوب کنند تا ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور هم مثل ما بتوانند راه صد ساله آموزشی و پرورشی و...  را- حالا اگر نگوییم یک شبه- اما چهار ماهه طی کنند!! "

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

  • عبود خوزستان

    شنبه 28 دی 1398 - شنبه, ژانویه 18 2020 10:38:00pm

    سلام اگر خوزستان مقام نداشته باشد مینویسید وام صبح ها و آاله و بله اگر هم مقام ببارد باز این پیام چه گیرتون میاد از تخریب. .. بزارید این استان روی آرامش ببیند بخدا مردم گناه دارند