نظرات
- اولین نظر را شما بدهید
کمیسیون ملی نشان تجاری ایران شرکت لولهسازی اهواز را به عنوان یکی از سفرای اقتصادی ایران انتخاب کرد
به گزارش حبیب خبر، مجمع جهانی دیپلماسی برند با حضور بزرگترین شرکت های فولادی، تولیدی، صنعتی، کارآفرینان برتر کشور و فعال ترین بنگاه های اقتصادی در عرصه تولید ملی در مرکز همایش های بین المللی صدا سیما برگزار شد.
با توجه به ارزیابیهای انجام شده توسط کمیته علمی مجمع جهانی دیپلماسی برند با نگاه به میزان نقشآفرین مولد در زنجیرههای ارزش ملی و امکان سنجی حضور شرکت در بازارهای منطقه ای و جهانی، صلاحیت و شایستگی شرکت در سطح اشتهار تأیید شد و شرکت به عنوان یکی از سفرای اقتصاد ایران با مجوز شماره 3276180 از کمیسیون ملی نشان تجاری، موفق به گرفتن استوارنامه شد و بدین ترتیب برگ زرینی دیگر به دفتر افتخارات شرکت افزوده شد.
ارزیابی انجام شده بر اساس محور 9 اظهارنامه مجمع جهانی دیپلماسی برند؛ درباره عملکرد موفق در ایجاد ساختار و هویت یکپارچه برند و رعایت مبانی حقوقی زیربنایی با عنوان" برندینگ شرکت لولهسازی اهواز(APM) به عنوان نگین صنعت لولهسازی در کشور" صورت گرفته است.
این موفقیت گواه همگام بودن شرکت لولهسازی اهواز به عنوان پرافتخارترین شرکت تولید کننده لوله فولادی در پیشبرد پروژه های راهبردی کشور است و نوید روحیه دوچندان سرمایه های انسانی شرکت برای تحقق چشم انداز و تداوم موفقیت های شرکت با نگاهی رو به جلو است.
مدیریت شرکت این موفقیت رو به همه تلاشگران شرکت تبریک گفت و از تلاش همکاران گرامی قدردانی کرد؛ به امید اینکه بتوان در آینده نزدیک نیز به اهداف بزرگتری دست پیدا کرد و با همت، وفاق و همدلی،دستاوردهای بیشتری را به ثمر رساند.
ارسال نظر به عنوان مهمان