نظرات
- اولین نظر را شما بدهید
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز به پخش ویدیوی تلویزیون اینترنتی(تی بین) پاسخ داد.
به گزارش حبیب خبر، متن پاسخ آبفا اهواز به شرح زیر است:
"شرکت آب و فاضلاب خوزستان و شرکت آبفا اهواز دو شرکت هماهنگ و همراه در انجام وظایف و چارچوبهای قانونی و ابلاغی در عرصهی خدمات رسانی در حوزهی آب و فاضلاب به شهروندان محترم هستند.
آبفا اهواز شرکتی با ماهیت بهرهبرداری و خدماتی است که اولویت اول و اصلی این مجموعه، خدمات رسانی بی وقفه به شهروندان محترم اهواز، شهرهای تابعه و روستاهای پیرامون است و این مهم همواره با همکاری شرکتهای بخش خصوصی و تامین کنندگان بخش بازار و با حضور کارکنان متعهد و دلسوز آبفا که همواره در صف خدمت میباشند، تحقق مییابد.
هزینههای جاری این خدمات شامل نگهداشت شبکه آب، نگهداشت تصفیهخانهها و تاسیسات فنی و همچنین ماشینآلات در راستای تقویت خدمات رسانی به شهر اهواز از اهمیت ویژه و مهمی برخوردار بوده و متعاقبا این هزینهها در وقت مقرر در اولویت و مطابق برنامهریزی و بودجه بندی به جهت استمرار در خدمات رسانی در مدت چهارماهه نخست سال جاری تسویه شده است.
آقای مهندس "فرزان عباسیان" قائم مقام شرکت آبفا خوزستان در ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ با حفظ سمت قبلی به سمت قائم مقام مدیرعامل آبفاخوزستان در شرکت آبفا اهواز منصوب شد که در دورهی مسوولیت چهارماههی ایشان تا به امروز در مبحث پرداخت حقوق، مزایا و رفاهیات، برای کارکنان رسمی این شرکت ۴ ماه حقوق، عیدی ۱۴۰۲ و برای نیروهای پیمانکاری شرکت ۴ ماه حقوق و عیدی ۱۴۰۲ پرداخت شده است.
همچنین بن کمک خرید عیدی، پرداخت پاداش اضافه کاری ۱۲۰ ساعته مدیرعامل، پرداخت کمک هزینهی جانبازان، شهدا، ایثارگران و فرزندان آنها، تقدیر از کارگران نمونهی شرکت، پرداخت هدایای روز زن به کارکنان بانوی شرکت و اعزام ۴۰۰ نفر از همکاران شرکت و خانوادههای آنها به سفر زیارتی مشهد مقدس- که پس از هفت سال برقرار شد- از دیگر خدماتی است که در دورهی تصدی ایشان و آقای دکتر صابر علیدادی مدیر عامل آبفا خوزستان تحقق یافته است.
لازم به توضیح است: کارکنان شرکت آب و فاضلاب اهواز متنوع و بسته به نوع قرارداد در حدود سه و چهار ماه حقوق و مزایای معوق از سال های گذشته و مدیران پیشین مطالبه داشتهاند که آقای مهندس فرزان عباسیان از زمان تصدی، با برنامهریزی، اولویتبندی و تمرکز در جلب رضایتمندی همکاران شرکت، اقدام به پرداخت این معوقات نموده و هم اکنون تا پایان فروردین ۱۴۰۳ حقوق کارکنان این شرکت اعم از رسمی و پیمانکاری پرداخت شده است.
انتقاد سازنده بخش جدایی ناپذیر و ارتقاء دهندهی هر عمل است و همواره ابزار قدرتمندی است برای کسب آگاهی و پیشرفت، اما در ویدیوی منتشر شده با عبور از مرحلهی نقد و انتقاد و با توصیف این شرکت به باتلاق، ضمن تلاش جهتدار برای خدشهدار کردن چهرهی این دستگاه خدمات رسان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اذهان عمومی- که همواره در صفوف نخست خدمت صادقانه قرار دارد- سعی در سیاه نمایی و نادیده گرفتن خدمات شبانهروزی، خالصانه و مجاهدانهی کارگران و کارکنان زحمتکش این مجموعه داشته و با اشارهی بسیار سطحی و غیرکارشناسانه، کوشیده با تیره جلوه دادن مسیر خدمت رسانی این شرکت، ایجاد نا امیدی در سطحی گسترده را در اجتماع و اذهان عمومی رقم بزند که شرکت آبفا اهواز این حق را بر خود محفوظ دانسته از طریق مجاری قانونی اقدام نماید.
در باب مقوله عدم پاسخ گویی این دستگاه به رسانهها و مردم به استحضار میرساند که روابط عمومی شرکت آبفا اهواز همواره پاسخ گوی جراید و رسانهها بوده است و پل ارتباطی مردم و رسانهها با دستگاه متبوعه را برقرار نموده که موید تعهد به اطلاع رسانی شفاف و به موقع است.
در این باره در هفته جاری نشست صمیمانهای اصحاب رسانه و هیات مدیرهی خانه مطبوعات با آقای مهندس فرزان عباسیان با هدف هم افزایی و تعامل سازنده برای رفع مشکلات مردم برگزار شد.
در پایان از رسانههای شریف استان درخواست میشود درباره ترویج فرهنگ و آموزش الگوی مصرف آب و تاثیر آن در عبور از مسالهی تنش آبی اهتمام ویژهای داشته باشند.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز"
ارسال نظر به عنوان مهمان