امروز:
شنبه - 6 مرداد - 1403
ساعت :

آبرسانی به روستاهای بخش مرکزیِ حمیدیه

 مدیر آبفا شهرستان حمیدیه از اجرای فاز نخست طرح آبرسانی به روستاهای بخش مرکزیِ شهرستان حمیدیه خبر داد.

 به گزارش حبیب خبر از روابط عمومی آبفا اهواز، "سیدکریم موسوی زاده" گفت: در بازدید شبانه معاون بهره برداری و توسعه آب این شرکت از عملیات پایانی فاز نخست طرح آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی شهرستان حمیدیه و اتصال خط جدید به روستای شیخ طعمه، بر تکمیل فاز دوم این طرح تا پایان تابستان سال جاری تاکید شد.

 او ادامه داد: طرح آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی این شهرستان با حجم عملیات حفاری و کارگزاری بیش از ۱۸ کیلومتر خط انتقال در دو فاز در حال انجام است.

 مدیر آبفا شهرستان حمیدیه افزود: فاز نخست این طرح با حجم ۴ هزار و ۵۰۰ متر لوله سایز ۲۵۰ م.م در خرداد ماه سال جاری به بهره برداری رسیده و هم اکنون فاز دوم طرح در دست اجرا است.

 موسوی زاده درباره هدف این طرح مذکور گفت: با گذشت زمان و افزایش جمعیت، خط انتقال پیشین آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی فرسوده شد و قابلیت آبرسانی پایدار به جمعیت تحت پوشش را از دست داد، بنابراین با مطالعات انجام شده اجرای خط انتقال جدید برای آبرسانی پایدار به این روستاها در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است: با بهره برداری از طرح جامع آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی شهرستان حمیدیه ۱۹ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۴ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی پایدار برخوردار خواهند شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید