امروز:
سه شنبه - 12 تير - 1403
ساعت :

بی همتا ترین مردم دنیا در شناخت پیش‌آمدها هستیم

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به نقش بی همتای مردم در تثبیت اقتدار و صلابت راهبردی جمهوری اسلامی در معادلات دنیا اشاره کرد و گفت: ایرانیان بی نظیرترین مردم دنیا در شناخت پیش‌آمدها هستند.

به گزارش هشتم خرداد ۱۴۰۳ حبیب خبر، سردار "عبدالرضا مرادحاجتی" امروز در شورای اداری دفاع مقدس خوزستان بازگوکرد: هر گاه دشمن، میلیون‌ها دلار برای اجرای یکی از نقشه‌های شیطانی خود هزینه کند و از ترفند ده‌ها مشاور، روانشناس و تحلیل‌گر بهره ببرد که ضربه‌ای به مملکت وارد کند، ملت ایران با یک حضور حماسی، همه آن هزینه‌ها و نقشه‌ها را نقش بر آب می‌کنند.

او مردم ایران را بزرگ ترین و بهترین رسانه اجتماعی دنیا برای بیان حقایق‌ دانست و گفت: هر گاه ظلمی در دنیا صورت بگیرد تا کشور عزیزمان دستخوش یورش دشمنان واقع شود، حضور ملت در صحنه همه معادلات را به هم می زند و استکبار را وادار می‌کند که مسیر دشمنی‌اش را تغییر دهد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: تشییع بی نظیر حضرت امام خمینی (ره) در تهران، بدرقه جهانی سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» در چند استان کشور و حضور کم نظیر مردم در تشییع و تدفین شهیدان خدمت تنها گوشه‌ای از بصیرت و قدردانی ملتی است که با وجود همه مشکل های موجود و شیطنت‌های رسانه‌ای دشمنان، پای نظام، انقلاب و رهبری ایستاده‌اند.

او یادآور شد: همه در چند وقت اخیر و در تریبون‌های مختلف از خصوصیات بارز رییس‌جمهوری شهید و فقیدمان گفتند و من می‌خواهم در کنار آن به بصیرت و سواد راهبردی ملتی اشاره کنم که با حضورشان در خیابان‌ها، مناسبت‌ها و آیین ها، معادلات دنیا را به نفع کشور عزیزمان تغییر می‌دهند و الگویی می‌شوند برای صدها ملت دیگر که در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین همین شیوه حضور را تجربه کنند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید