امروز:
دوشنبه - 31 ارديبهشت - 1403
ساعت :

معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، سلامت خانواده را بهار جوانی جمعیت دانست و لزوم آموزش را یادآور شد.

به گزارش حبیب خبر، به منظور بررسی روند فعالیت های مراکز بهداشتی و نحوه ارایه خدمات، دکتر "مهرداد شریفی" معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به همراه  کارشناسان ستادی  دیروز ۱۸ اردی بهشت ۱۴۰۳ از مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی بازدید کردند و به بررسی مشکل ها و نیازهای موجود پرداختند.

دراین بازدید دکتر "یاسر جلیلی" مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان با سپاس از حضور تیم اجرایی معاونت بهداشت درباره وضعیت موجود و عملکرد یکساله شهرستان در حوزه های اجرایی، پشتیبانی و فنی گزارش داد و پیگیری مصوبات بازدید از سوی مدیریت بهداشت شهرستان و استان مورد تاکید قرارگرفت .

دکتر "مهرداد شریفی" رویکرد نهایی مجموعه بهداشت را عدالت در توزیع سلامت و ارایه کیفی خدمات با کم ترین هزینه دانست و افرود :هدف از این بازدید میدانی بررسی فرآیند پذیرش، وضعیت داروها، خدمت رسانی و ارجاع بیماران، پیگیری مادران باردار و مادران باردار پرخطر و افراد دارای بیماری های فشار خون و دیابت است.

 معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اعلام رضایت کلی از بازدیدها به بررسی روند پیشرفت پروژهای عمرانی و گفت و گو با مسوولان و کارکنان مرکز بهداشت، نیازمندی و توانمندی های موجود و زیرساخت های فنی و عمرانی، اعتبارات، وضعیت نیروی انسانی و تجهیزات موجود و مورد نیاز این مراکز پرداخت و سلامت خانواده را بهار جوانی جمعیت دانست.

او در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به پرداخت بدهی های دارویی، رشد مثبت در پرداخت هزینه ها را به واسطه انجام برون سپاری در این زمینه کاری مفید و کارساز دانست و عملکرد مرکز بهداشت مسجدسلیمان را در پرداخت هزینه های دارویی قابل قبول عنوان کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید