امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 قدردانی از پیشکسوت مطبوعات در اهواز

اهواز/ حبیب خبر- سیدمهدی ابوس:

کمیته پیشکسوتان خانه مطبوعات و رسانه های خوزستان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، شانزدهم اردی بهشت ۱۴۰۳ در نشستی صمیمی از استاد "سید عیدی محمد هاشمی" پیشکسوت صاحب نام مطبوعات سپاسگزاری کرد.

 در این نشست "مجید منادی" مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، "فرشاد بهمن" مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه های استان، سرکار خانم "مهرانگیز بحیرایی" معاون امور فرهنگی و رسانه اداره فرهنگ، حبیب اله بهرامي مسوول کمیته پیشکسوتان خانه مطبوعات و تنی چند از پیشکسوتان و خبرنگاران رسانه های استان در خانه استاد هاشمی کرد هم آمدند از از تلاش های چهار دهه فعالیت مستمر این پیشکسوت ارزنده و شاخص مطبوعات با اهدای یک جلد کلام الله مجید و لوح سپاس سپاسگزاری کردند.

 در این نشست مدیرکل کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در سخنانی گفت: پیشکسوتان در هر عرصه هویت واقعی و ارزشی آن صنف را نمایان می کنند. قدرشناسی از مقام شامخ بزرگان و پیشکسوتان در حقیقت حفظ حرمت ها و معرفی این قشر تلاشگر به نسل های آینده رسانه خواهد شد.

"مجید منادی" افزود: امروز این حرکت ارزشی کمیته پیشکسوتان خانه مطبوعات بسیار قابل توجه و درس مرام ارزشی به همه ما برای شناخت پیشکسوتان و بزرگانی هم چون سید جلیل القدر استاد هاشمی است.

هم چنین "فرشاد بهمن" با قدردانی از حضور و توجه دلگرم کننده مدیرکل و معاون  فرهنگی و رسانه فرهنگ خوزستان در این نشست صمیمی، استاد هاشمی را به عنوان یک برند و قلم تأثیر گذار در مطبوعات خوزستان و کشور یاد کرد و از مسوولان استانی خواستار توجه بیشتر به چنین مردان بی بی همتای مطبوعات شد.

قدردانی از پیشکسوت مطبوعات در اهواز

در پایان استاد "سید عیدی محمد هاشمی" از توجه به پیشکسوتان مطبوعات و برگزاری چنین نشست های شادی آفرین از حضور صمیمی باشندگان در خانه اش تشکر کرد و در سخنان کوتاهی با بیان چند خاطره گفت: امروز مزد تلاش‌ های چند دهه بودن در مطبوعات را با این حضور سرور انگيز و دلگرم کننده شما خوبان به دست آوردم. عکس به یادگار گرفته از این حضور را با ميلياردها تومان پول نقد عوض نخواهم کرد؛ زیرا صداقت، مرام و کلام شما برایم بسیار ارزشمند است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید