امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مجید منادی: عدالت فرهنگی و هنری بنیاد کار وزارت فرهنگ است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، عدالت فرهنگی و هنری در سراسر کشور را بنیاد کار وزارت فرهنگ دانست.

به گزارش حبیب خبر، "مجید منادی" در دیدار نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی در سخنانی با تاکید بر هدف تعیین شده برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در دوره کنونی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عدالت فرهنگی و هنری در سراسر کشور عزیزمان سرلوحه کار است.

او افزود: برای نخستین بار در طول سال‌های گذشته، حمایت های ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در شهرستان‌ها به نام هر شهرستان تحقق یافته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در صورت حمایت و پیگیری نمایندگان محترم می‌توان بسیاری از مشکل های قانونی و بودجه‌ای پیش روی فعالیت‌های فرهنگی را برطرف کرد.

همچنین نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس در این دیدار با پیگیری پروژه‌های فرهنگی شهرستان شوش و کرخه بر حمایت از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تحقق اهداف در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی حوزه فرهنگ تاکید کرد.

"کعب عمیر" لزوم برگزاری نشست های منظم و هماهنگی شده با نگاهی متوازن به همه فعالیت‌های فرهنگی شهرستان‌ها به ویژه شهرستان شوش آن هم با محوریت حرم دانیال نبی (ع) و مزار (دعبل خزایی) شاعر امام رضا (ع) را یادآور شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید