امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

بیانات رهبر انقلاب درباره جایگاه كارگران هدف ما است

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز تاکید کرد: فرمایش های مقام معظم رهبری درباره جایگاه کارگران نصب العین ما قرار دارد.

به گزارش حبیب خبر "محمدرضا دانیاری" گفت:  در سال جاری پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری و فرمان سال و تاکید مقام عالی وزارت و سیاست های صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ صبا انرژی، راهبردهای مدیریتی در حوزه افزایش تولید و ورود به بازارهای صادراتی برای نخستین بار در تاریخ لوله سازی اهواز و بحث های توسعه ای را در دستور کار قرار داده ایم/

او همزمان با روز جهانی کار و کارگر و در جریان بازدید "سید محمدرضا حسینی" معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت لوله‌سازی اهواز، با تبریک هفته کار و کارگر به کارگران به ویژه کارگران شرکت لوله سازی اهواز گفت: این شرکت، نخستین و بزرگ ترین تولیدکننده لوله های فولادی انتقال نفت، گاز و آب در خاورمیانه بوده و است.

* شرکت لوله سازی اهواز کامل ترین پرتفوی محصولات را در مقایسه با رقبا به لحاظ تنوع در حوزه ساخت و پوشش دارد

او گفت:  شرکت لوله سازی اهواز کامل ترین پرتفوی محصولات را در مقایسه با رقبا به لحاظ تنوع در حوزه ساخت و پوشش دارد و افتخارات بسیار درخشانی در تاریخ بیش از نیم قرن لوله سازی اهواز از زمانی که فعالیت خود را شروع کرده تا به امروز ثبت شده است.

*تولید برای پروژه خط انتقال اهواز به گوره تا یک ماه آینده آغاز می شود

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز ادامه داد: پروژه های بسیار مختلف در حوزه گاز اعم از توتال، آجیپ، آغاردالان، خط راهبردی انتقال گوره به جاسک انجام شده و پروژه اهواز به گوره 42 اینچ قطعی شده و تولید آن را تا یک ماه آینده در شرکت آغاز خواهیم کرد.

دانیاری گفت: همه این افتخارات حاصل تلاش و مهارت های ویژه ای است که تمامی همکاران ام در شرکت لوله سازی اهواز ارایه دادند و جوانی خود را در شرکت گذاشتند و جهادگرانه کوشش کردند که این افتخارها رقم بخورد.

*کارگران سربازان خط مقدم در جنگ نابرابر اقتصادی مقابل دشمنان هستند

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز تصریح کرد: در یک عرصه جنگ اقتصادی نابرابر از طرف تمام کشورهای معاندی که چشم دیدن پیشرفت ایران اسلامی را ندارند، قرار داریم و این کارگران سربازان خط مقدمی هستند که خط اصلی را در دست دارند.

* ارتقای امکانات و برنامه های رفاهی، اصلاحات حقوق و دستمزد جزو دستور کار ماست

دانیاری ادامه داد: موارد گوناگونی در حوزه تقویت معیشت کارگر، ارتقای امکانات و برنامه های رفاهی، اصلاحات حقوق و دستمزد جزو دستور کار ماست. این موارد به فضل پروردگار و با پیروی از فرمایش مقام معظم رهبری در چند روز گذشته است که فرمودند: "حال کارگر که خوب شود حال نیمی از کشور خوب شده است" انجام خواهد شد.

این فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب  نصب العین ما در سال جاری است و تمام تلاش من و تیم مدیریتی لوله سازی اهواز به عنوان دغدغه اصلی این خواهد بود که بتوانیم سال خوبی همراه با جهش تولید و معیشت بهتر برای کارگران و زحمت کشان عرصه صنعت در شرکت لوله سازی اهواز رقم بزنیم.

*اصلی ترین مزیت رقابتی ما سرمایه انسانی ماست

او یادآوری کرد: اصلی ترین مزیت رقابتی ما سرمایه انسانی ماست. این شرکت، مهارت محور است. نیروهای بسیار ماهری که لوله سازی اهواز دارد کمک کرده که این برند با گذشت 50 سال دست به دست برسد به نسل امروز که درخشان تر از دیروز در حال تابش است.

 امیدواریم نسل امروز لوله سازی ادامه دهنده های مسیر تولید در نسل های دیروز شرکت باشند و همچنان بتوانند سبب اعتلای نام ایران اسلامی و شرکت لوله سازی اهواز باشند.

در پایان، آیین سپاسگزاری از کارگران نمونه شرکت لوله سازی اهواز با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن اجتماعات شهید فخری زاده برگزار شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید