امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

منادی: جشنواره ها مکان مناسبی برای ارایه آثار فرهنگی هستند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، جشنواره ها را مکان مناسبی برای ارایه آثار فرهنگی و روایتگری دانش آموزی دانست.

به گزارش چهارم اردی بهشت ۱۴۰۳ حبیب خبر، "مجید منادی" در نخستین نشست کمیته تخصصی فضای مجازی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سال ۱۴۰۳ در سالن اجتماعات، گفت: نگرانی ها و دغدغه های مقام معظم رهبری در موضوع مبارزه با مواد مخدر در کشور ما بسیار زیاد و پر اهمیت است. ایشان در این حوزه در سال ۱۳۸۵ سیاست های را اتخاد کردند که دستگاه‌های متولی این امر با پیگیری‌های دلسوزانه بتوانند از پیشبرد این معضل اجتماعی پیشگیری کنند. خوش بختانه دستگاه‌های اجرایی متولی امر پای کار هستند و همکاری خوبی تا به امروز داشتند.

او گفت: این مساله بسیار جدی و خطیر است به دلیل اینکه این خطر برای همه اعضای جامعه و عزیزان ما هم وجود دارد. سیاست های کلی که در سال ۱۳۸۵ ابلاغ شد به طور مستقیم چند بند آن به مجموعه فرهنگ و ارشاد مرتبط است.

منادی ادامه داد: سرعت و گستردگی و نفوذ فضای مجازی امروزه بیش از سال ۱۳۸۵ است و ما با تلاش و همت خرد جمعی و مبنا قراردادن دلسوزی ها و هم افزایی رهبر انقلاب در پیشبرد این اهداف تلاش خواهیم کرد. مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این امر نظارت های مستمر خواهد داشت. نظارت‌ها بر حسن اجرای این سیاست ها در دستگاه‌هایی که درگیر این امر هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در اتحادیه دانش آموزی سال گذشته طرح های خوب و مفیدی اجرا شد. روایتگری توسط دانش آموزان در مورد اهداف و موضوعات مختلف صورت گرفت. روایت از گذشته تا آینده که این طرح اگر در مبارزه با مواد مخدر و با نگاه روایتگری دانش آموزی بتواند انجام شود بسیار تاثیرگذار و فایده بخش خواهد بود.

او افزود: دانش آموزان به عنوان قشر مورد هدف و آسیب پذیر در مبارزه با مواد مخدر هستند و فعالیت‌های هم سالان خودشان را به شکل روایتگری قطعا بهتر از بقیه قشرها خواهند پذیرفت.

او ادامه داد: جشنواره تولیدات فرهنگی هنری مبارزه با مواد مخدر از جمله نمایش، انیمیشن و غیره در این موضوع باید در حاشیه برگزاری نمایشگاه‌های مختلف و پرجمعیت در همه جای خوزستان انجام شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: جشنواره ها به دلیل حضور جمعیت زیاد مکان مناسبی برای ارایه آثار فرهنگی و روایتگری دانش آموزی هستند. تمامی دستگاه‌های متولی امر تا نشست آینده و در یک بازه زمانی ظرفیت های شان را در اجرای این طرح بیان کنند.

منادی گفت: اگر همکاری ها در این موضوع اندک باشد مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی با تمام توان برای اجرای این برنامه پای کار است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید