امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

آزمون استخدام ۱۰۶ نفر نیرو در تامین اجتماعی خوزستان

آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی همزمان با سراسر کشور صبح امروز با حضور ۶۱۹۴ نفر داوطلب  از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در اهواز برگزار شد و مدیران درمان و بیمه از محل این آزمون دیدن کردند.

به گزارش حبیب خبر، مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان خاطر نشان کرد: فراخوان و شروع ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در این آزمون از روز  پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ماه در وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آغاز شد و تا ساعت ۲۴ روز یک‌شنبه ۱۳ اسفند ماه ادامه داشت.

دکتر "هدایت اله عبدی زاده" افزود: در دو بخش بیمه و درمان این آزمون،  ۶۱۹۴ نفر متقاضی گروه های شغلی شرکت داشتند که پس از رقابت علمی و انجام مصاحبه و گزینش، ۳۰۹ نفر در بخش درمان و ۸۸ نفر در بخش بیمه جذب مراکز درمانی و بیمه ای استان خواهند شد.

او تاکید کرد : پس از رقابت علمی سه برابر ظرفیت مورد نیاز که حد نصاب نمره علمی را کسب کنند از سوی مرکز آزمون برای انجام اصالت سنجی مدارک، مصاحبه و طی مراحل گزینش معرفی خواهند شد.

دکتر عبدی زاده، به گروه های شغلی پذیرفته شده در مدیریت درمان اشاره کرد و گفت: تعداد ۱۰۱ نفر کارشناس پرستاری، ۲۸ نفر کارشناس فناوری اطلاعات سلامت، ۲۸ نفر کارشناس پرتوشناسی، ۲۶ نفر کارشناس آزمایشگاه طبی و مابقی به عنوان دارو یار، دارو دار، کارشناس اتاق عمل، کارشناس توانبخشی فیزیکی، کارشناس اتاق عمل، کارشناس بهداشت حرفه‌ای، کارشناس مامایی، کارشناس ناظر بیمارستانی، کارشناس هوشبری، منشی بخش، کارشناس فوریت‌های پزشکی، کارشناس تغذیه و کارشناس فناوری اطلاعات جذب مراکز درمانی تامین اجتماعی خوزستان خواهند شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان به جذب ۱۰۶ نفر ( ۸۲ نفر در بخش درمان و ۲۴ نفر در بخش بیمه ) نیروی خدمتگزار در قالب نیروهای شرکتی در سال جاری در استان خبر داد و گفت: ثبت نام این آزمون که از سوی شرکت کار و تامین در حال انجام است تا پایان روز یکشنبه ۲ اردی بهشت ۱۴۰۳ تمدید شد.

متقاضیان می توانند برای آگاهی بیشتر وارد سامانه شرکت کار و تامین به این نشانی https://karotamin.ir/?p=7600 شوند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید