امروز:
سه شنبه - 11 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مشکل ها و دغدغه های کارگران بررسی شد

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در نخستین روز کاری بعد از عید سعید فطر با حضور در خطوط تولید این شرکت، ضمن تبریک عیدسعید فطر، با کارگران و متخصصان این شرکت به گفت و گو نشست.

به گزارش حبیب خبر، مهندس "محمدرضا دانیاری" در این بازدید که بیش از سه ساعت به طول انجامید از نزدیک در جریان مشکل و دغدغه های کارگران قرار گرفت.

دانیاری با اشاره به فرمان سال جاری گفت: با اراده و همت شما جهادگران تولید، اطمینان دارم در سال جدید شاهد درخشش و جهش تولید در محصولات این شرکت خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز با تقدیر از کارگران و کارشناسان این شرکت به دلیل ثبت رکوردهای تولید در اسفندماه سال گذشته خواستار تداوم تلاش مجدانه آنان برای رسیدن به اهداف عالیه شرکت شد.

مهندس دانیاری با اشاره به ظرفیت ها و استعدادهای بالای این شركت در حوزه سرمایه انسانی و به ویژه زیرساخت های فنی خواستار بهره گیری از تمامی ظرفیت ها در جهش تولید و انجام تعهدات شرکت شد.

او یادآور شد : قطعا یكی از مهم ترین ابزارهای توسعه در هر واحد صنعتی،  زیرساخت های فنی و تولیدی است كه خوش بختانه در شرکت لوله سازی اهواز  این مهم وجود دارد و با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته امیدوارم سال ١٤٠٣ برای این شرکت سالی متفاوت باشد.

در حاشیه این دیدار جمعی از کارگران ضمن تشکر صمیمانه از حضور مدیر عامل شرکت در جمع ایشان درباره هم افزایی فکری و عملی و تلاش مستمر در راستای رشد تولید در سال جاری اعلام آمادگی کردند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید