امروز:
سه شنبه - 11 ارديبهشت - 1403
ساعت :

ایجاد كمیته ویژه تحقق فرمان سال در لوله سازی اهواز

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز بر لزوم ارتقا ظرفیت های تولید و رفع موانع عملياتي در شرکت در تحقق فرمان مقام معظم رهبری (حفظه الله ) و اهداف سهامداران و شرکت تاکید کرد.

 به گزارش حبیب خبر، "محمدرضا دانیاری" در نشست بررسی آخرین وضعیت تولید در شرکت لوله سازی با تقدير از تلاش ها و زحمات مجموعه معاونت تولید و کلیه مدیران و كاركنان، با اشاره به ضرورت تشکیل کمیته ویژه تحقق فرمان سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم » ذیل کمیته هماهنگی تولید، بر اهمیت استفاده از تمام ظرفیت‌های بالقوه تاکید کرد و گفت: ایجاد بستر مناسب تولید ، رفع مشکلات موجود ، بازنگری فرایندهای کاری با رویکرد تعالی سازمانی و تاکید بر ارزیابی، پایش و ارتقا ضرایب بهره وری از اولویت‌های شرکت در سال جدید است.

او با اشاره به اجرای آخرین طرح توسعه در شرکت لوله سازی اهواز که سال‌های زیادی از آن گذشته بر لزوم توسعه شرکت در سال جاری تاکید کرد و گفت : مزیت رقابتی شرکت لوله سازی اهواز در مقایسه با سایر رقبا ، توانمندی فنی و مهارتی و کیفیت بالای محصولات در کنار مولفه های مشتری مداری و تحویل به موقع محصول و .. است. بنابراین، اجرای طرح های توسعه با هدف تامین نیازهای مشتریان و تحقق اهداف درآمدی در شرکت بعد از سال‌ها وقفه ان شاالله امسال اجرا خواهد شد.

او با اشاره به ارتقای ظرفیت پوشش لوله سازی با راه اندازی کارخانه پوشش ۲ توسعه گفت: ارتقای استانداردهای فنی کارخانه های ERW مبتنی بر الزامات استانداری وزارت نفت و راه اندازی کارخانه شماره ۱ بر اساس استاندارد IPS4 در دستور کار است .

مهندس دانیاری با اشاره به طرح انتقال و توسعه شرکت به محل جدید و نبود امکان انتقال خط کارخانه ۴ گفت : با توجه به میسر بودن انتقال سایر خطوط تولید به محل جدید و نبود امکان تحقق این انتقال در خط کارخانه ۴ لازم است معاونین تولید و مهندسی با قید فوریت درباره بررسی و ارزیابی خرید پلنت جدید برای کارخانه ۴ اقدام و نتیجه را اعلام کنند.

همچنین لازم است کمیته ای با مشارکت معاونین ذیربط درباره بررسی مدل های مالی تامین سرمایه برای خرید پلنت جدید و سایر تجهیزات مستقر در ایستگاه های گلوگاه در کارخانه ها تشکیل و نتایج به بنده گزارش شود .

دانیاری بر تدوین دقیق، کارشناسی و متقن طرح های توجیهی به عنوان مهم‌ترین عامل تصمیم سازی مدیران برای تصمیم گیری نهایی تاکید کرد و گفت: این امر باید با دقت و سرعت بیشتری پیش برود و طرح های مدون باید با ضریب دقت بالا امکان ارایه در سطوح بالای مدیریتی در کشور را داشته باشند.

در ابتدای نشست مهندس غفاری معاون تولید، گزارشی از وضعیت تولید در سال ۱۴۰۲ و مقایسه آماری با سال ۱۴۰۱ ارایه داد. پس از ان رییسان کارخانه ها به تفکیک حوزه‌های مسوولیتی به ارایه گزارش پرداختند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید