امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

از ظرفیت بنگاه های فرهنگی و انتشارات بهره‌مند شویم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در شانزدهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان تلاش می‌کنیم از ظرفیت همه موسسات فرهنگی و انتشارات بهره‌مند ‌شویم.

به گزارش حبیب خبر، "مجید منادی" افزود: بخش جنبی پانزدهمین دوره نمایشگاه قرن و عترت با استقبال خوبی مواجه شد. در این بخش برنامه‌های گوناگون: رونمایی کتاب، نقد و بررسی، محفل ادبی شهر نور، نشست تخصصی تفسیر قرآن، یادواره فعالان قرآنی، هوش‌گردی و سبک زندگی با بازی جمعی، نشست راهکارهای قرآنی برای تقویت تفکر انسانی و بخش کودک مورد استقبال خوب بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفت.

منادی گفت: در کنار بخش جنبی بخش‌های محتوایی کتاب، غرفه‌های موسسات قرآنی، سبک زندگی اسلامی و کتابت آیه‌های قرآنی، تجسمی، رویدادهای ترویجی و.... براساس گزارش دریافتی، مخاطبان زیادی را به خود جذب کرد.

او در ادامه بازگو کرد: باید در نمایشگاه قرآنی برنامه‌های قرآنی، محور بخش‌های دیگر قرار بگیرند. باید به سمتی حرکت کنیم که رویدادها در حول محور قرآنی باشد و زمانی‌که برنامه از محتوای قرآنی برخوردار است در کنار آن رویدادهایی را برگزار کنیم که هم برای کودکان و نوجوانان و نیز خانواده‌ها جذابیت لازم را داشته باشد.

منادی با تأکید بر تلاش‌ها و اقدام‌های مختلف برای برگزاری پانزدهمین نمایشگاه قرآن در استان، گفت: این نمایشگاه در حد توان و ظرفیت موجود برپا شد و هدف آشنایی مردم با فعالیت‌های و شخصیت‌های قرآنی استان بود، اما به این معنا نیست که بگوییم ظرفیت خیلی بالا است و از این تعداد استقبال کننده راضی هستیم؛ قطعاً باید در نمایشگاه بعدی از ظرفیت همه موسسات قرآنی، فرهنگی و انتشارات استفاده کنیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان با ابراز امیدواری از بهره‌مندی بیشتر ظرفیت استانی برای برپایی نمایشگاه قرآن و عترت ابراز امیدواری کرد: در دوره‌های بعد از کل مجموعه‌های فرهنگی استفاده شود و تسهیلات بن خرید در اختیار غرفه‌داران قرار گیرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید