امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

هجوم افراد ناشناس به ساختمان اورژانس لالی

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از زخمی شدن کارشناس اورژانس و خسارت به ساختمان و آمبولانس در هجوم افراد ناشناس به ساختمان اورژانس لالی خبر داد.

"عارف شرهانی" در جمع خبرنگاران بازگو کرد: ساعت ۵:۳۵ امروز (۱۷ فروردین‌ماه) افراد ناشناسی با مراجعه حضوری به پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهرستان لالی اقدام به ورود غیرقانونی و همچنین ضرب و شتم و جراحت کارشناسان فوریت‌های پزشکی کردند.

او افزود: این افراد به بهانه مراجعه برای درمان یک مصدوم ناشی از یک نزاع خانوادگی، پس از حضور همکاران و دریافت پاسخ، به دلایل واهی اقدام به حمله و هتک حرمت همکاران ما کردند.

 با وجود رفتار وحشیانه و توهین‌آمیز این افراد، کارشناسان فوریت‌های پزشکی مستقر در پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اقدامی انسان‌دوستانه با وجود زخم های ایجاد شده  در دست‌ها و سر، اقدام به درمان مصدوم و پس از انجام اقدامات اورژانسی، او را به بیمارستان امید لالی منتقل کردند.

شرهانی بیان کرد: پیگیری قضایی و انتظامی موضوع بلافاصله پس از انتقال مصدوم به بیمارستان آغاز شده است. مرکز اورژانس خوزستان کوچک‌ترین بی‌حرمتی و برخورد با کارکنان فوریت‌های پزشکی را بر نمی‌تابد و تا گوشمالی دادن کامل هتاکان این حادثه، پیگیری لازم را انجام می دهد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید