امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

پیام مدیرعامل لوله سازی اهواز در پی شهادت جمعی از فرماندهان سپاه در سوریه

در پی شهادت جمعی از فرماندهان و پاسداران سپاه قدس در حمله هوایی رژیم غاصب صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه، مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز با صدور پیامی شهادت آنان را تسلیت گفت.

به گزارش حبیب خبر، متن پیام "محمدرصا دانیاری" به این شرح است:

وَ الَّذینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ‌اللهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَیَرْزُقَنَّهُمُ اللهُ رِزْقًا حَسَنًا

شهادت جانکاه سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی، سردار سرتیپ رحیمی، سردار سرتیپ حسین امیرالله از فرماندهان ارشد سپاه قدس و همچنین جمعی دیگر از همرزمان آنان در حمله هوایی رژیم جعلی صهیونیستی به مقر کنسولگری ایران در سوریه بار دیگر ماهیت خبیث‌ترین شیطان روزگار رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جهانخوار را پیش روی جهانیان به نمایش گذاشت.

اینگونه رفتارهای ناجوانمردانه و خلاف قوانین بین المللی تلاشی بی سرانجام برای شکست های مفتضخانه این رژیم در مقابل مردم و جبهه مقاومت در غزه است .

بدون شک عجز و ناتوانی این غده سرطانی با چنین جنایت هایی ترمیم نخواهد شد و به فضل الهی در آینده ای نه چندان دور شاهد زوال و نابودی این رژیم جنایت پیشه خواهیم بود.

قطعا این جنایت های بی شرمانه و کورکورانه نه تنها خدشه‌ای در اراده‌ی پولادین مردم شهید پرور ایران اسلامی در تبعیت و عمل به آرمان‌های الهی و رسالت انقلابی خود وارد نمی‌سازد، بلکه آنان را در پیمودن این مسیر مصمم‌تر می‌سازد.

اینجانب شهادت پرافتخار تربیت یافتگان در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، سرداران رشید مدافع حرم و پنج تن از مجاهدان همراه را به ولی‌امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا ، خانواده معظم آن شهیدان، رزمندگان جبهه مقاومت ، نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

امید دارم خدای متعال آن مجاهدین فی سبیل الله و مدافعان حرم و پاسداران حریم اهل بیت و اصحاب ائمه علیهم السلام را با انبیاء و اولیاء الهی محشور فرماید.

محمدرصا دانیاری

مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید