امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 قدردانی استاندار و فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر( عج) از مدیرکل فرهنگ خوزستان

استاندار خوزستان و فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر( عج) خوزستان در آیین قدردانی از خادمان کنگره ملی شهدای خوزستان با اهدای لوحی از خدمات و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان قدردانی کردند.

در این لوح آمده است؛

" برادر ارجمند جناب آقای منادی

مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان

بی تردید قدم برداشتن در مسیر راه شهیدان گلگون کفن اجر معنوی و توفیقی است گران سنگ که نصیب انسان هایی می شود که دل در گرو ارزش ها و فضیلت های اسلامی و راه شهیدان والا مقام دارند.

گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره قهرمانانی که دل از زندگی بریدن و در روز غربت فضیلت ها مقتدرانه قد علم کردند و جانانه در مقابل متجاوزین به حریم میهن اسلامی ایستادند تا دل امام (ره) و امت خویش را خشنود سازند.

 آنها رفتند و با پیروزی از خط سرخ شهادت کار حسینی کردند و اکنون ما یاد آن عزیزان سفر کرده به معراج عشق را باید زنده نگه داریم تا چراغ راهنمای نسل های حال و آینده باشند.

بدینوسیله از تلاش ها و زحمات جناب عالی در پشتیبانی از دومین کنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید کربلایی استان خوزستان تقدیر و تشکر نموده و دوام توفیقات روز افزون تان را در پرتو عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و تحت فرامین حکیمانه رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی )مسالت می نماییم."

 قدردانی استاندار و فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر( عج) از مدیرکل فرهنگ خوزستان استاندار خوزستان و فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر( عج) خوزستان در آیین قدردانی از خادمان کنگره ملی شهدای خوزستان با اهدای لوحی از خدمات و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان قدردانی کردند.  در این لوح آمده است؛

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید