آگهی روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خوزستان؛

درباره تاریخ مصرف فرآورده های خام دامی وارداتی در اهواز

درباره تاریخ مصرف فرآورده های خام دامی وارداتی در اهواز

روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خوزستان نسبت به درج خبری با عنوان:" توزیع گوشت های منجمد تاریخ مصرف گذشته در اهواز" در پایگاه "حبیب خبر" واکنش نشان داد.

به گزارش حبیب خبر، در آگهی روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خوزستان آمده است:

"با توجه به انتشار خبر نادرست و تصاویری در فضای مجازی در سطح استان با موضوع تحویل گوشت و مرغ منجمد با تاریخ تولید سال 2022 و 2021 به اطلاع شهروندان می رساند: مشخصات مورد ادعا که به عنوان تاریخ تولید گوشت در تصاویر آمده است: مشخصات و تاریخ IHR (Import Health Requirement ) سندی است که متن آن توسط سازمان دامپزشکی ایران ( کشور خریدار ) تهیه می شود و توسط فروشنده، وارد کننده و دامپزشکی دولتی کشور مبدا امضا و مهر می شود و بیان کننده ضوابط بهداشتی کشور وارد کننده می باشد.

لذا تاریخ های درج شده ( 01/01/2021 و 01/ 02/ 2022 ) همان تاریخ IHR در بسته بندی گوشت های وارداتی از مبدا کشور برزیل بوده که صراحتاً بر روی بسته بندی قید شده و منظور از آن تاریخ ابلاغ آخرین ضوابط بهداشتی واردات کشور ایران است و ارتباطی با تاریخ تولید و تاریخ انقضاء فرآورده ندارد و تاریخ تولید فرآورده مستقلاً بر روی بسته های گوشت و مرغ منجمد وارداتی درج می شود و کاملاً اعتبار لازم و کافی را دارد.

به استحضار شهروندان گرامی می رسد بهداشت و سلامت فرآورده های خام دامی موجود در مراکز مجاز، کاملاً تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی هستند و با هر گونه تهدید علیه سلامت مردم برخورد می گردد."

روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید
Tagsروابط عمومی, اداره کل دامپزشکی خوزستان, فرآورده های خام دامی وارداتی, اهواز, خوزستان, فضای مجازی