امروز:
شنبه - 8 ارديبهشت - 1403
ساعت :

توزیع گوشت های خارجی تاریخ مصرف گذشته در اهواز  

در روزهای تعطیلات نوروزی- که مسوولان سرگرم ارسال پیام های خوشایند تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن بودند و دستگاه های نظارتی به شکل خوش بینانه حواس شان نبود و به شکل بد بینانه چشم شان را بستند- جهاد کشاورزی خوزستان از طریق برخی فروشگاه ها اقدام به فروش گوشت و مرغ تاریخ گذشته کرد!

یک خریدار اهوازی درباره توزیع گوشت های خارجی تاریخ مصرف گذشته در اهواز از مسوولان مربوط- که نظارتی بر این کار ناپسند و زشت نداشتند- ابراز ناراحتی و گله کرد.

"سیدعیدی محمد هاشمی" به خبرنگار "حبیب خبر" گفت: در غروب روز دوم فروردین ۱۴۰۳ و تاریکی هوا، بچه ها در صف طولانی خدمات شایان توجه مسوولان برای تنظیم بازار اهواز ایستادند تا موفق شدند  دو بسته مرغ و دو بسته گوشت منجمد برزیلی از فروشگاه گوشت و مرغ حمیدیان واقع در اهواز- کمپلو شمالی- خیابان قصر شیرین خریداری کنند.

او افزود: دو روز بعد که قصد مصرف مرغ ها و گوشت ها حاصل شد با نگاه به تاریخ های تولید و انقضای آن ها آه از نهاد اعضای خانواده و میهمانان در آمد!

او گفت: مرغ ها چهارده ماه و گوشت ها ۲۱ ماه از تاریخ انقضای مصرف شان گذشته بود! 

این پیشکسوت رسانه های همگانی با تعجب از وضعیت بسیار بد نظارت گفت: از آن تاریخ تاکنون در حال پیگیری برای اعلام وضع موجود هستم اما تاکنون موفقیتی حاصل نشده است.

او با ابراز تاسف گفت: با  بهداشت تماس گرفتم اما نتیجه ای به دست نیامد. تلاش برای پیگیری از طریق جهاد کشاورزی و دامپزشکی به جایی نرسید. با شماره ی ۱۹۰ تماس گرفته شد؛ گفتند: پیگیری خوآهند کرد.

پیشکسوت رسانه افزود: یکی از کارکنان بهداشت گفت: باید در زمان ارتکاب جرم با خبر می شدیم!

جای تاسف است که برخی شرکت ها و دستگاه های دولتی دست به کار چنین کار زشتی بزنند و گوشت های تاریخ مصرف گذشته و فاسد به خورد مردم بدهند!

بی شک اگر یک دستگاه دولتی پشت این عمل ناپسند نباشد هیچ فردی در بخش خصوصی جرات نخواهد کرد چنین کاری را انجام دهد.

از مسوولانی که در ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۲ یاد و خاطره شهیدان والامقام استان را در کنگره شهدا گرامی داشتند می پرسیم: آیا حق مردم استان توزیع گوشت تاریخ گذشته است؟ آیا تامین نیاز مردم فداکار و ایثارگر خوزستان- که همیشه در صحنه های اجتماعی و اقتصادی و سیاسی حاضر بوده اند- این چنین است؟! 

توزیع گوشت های خارجی تاریخ مصرف گذشته در اهواز

هاشمی بازگو کرد: گوشت های منجمد برزیلی که در تاریخ 01/01/2021 میلادی یا (۱۲/۱۰/ ۱۳۹۹) شمسی تولید شده اند و تاریخ انقضای آن را ۱۸ ماه پس از تولید نوشته اند در ۱۲ تیرماه ۱۴۰۱ غیر قابل مصرف می شوند اما مسوولان مربوط پس از گذشت ۲۱ ماه از تاریخ انقضای آن ها- که حتا برای حیوانات هم ضرر دارد- میان مردم نیازمند گوشت منجمد یا باصطلاح یخ زده توزیع کرده اند!

همچنین مرغ های منجمد شکم خالی برزیلی که در 01/ 02/ 2022 یعنی ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ تولید شده اند و طبق برچسب روی آن بهترین تاریخ مصرف اش یک سال پس از تولید است که می شود ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ پس از گذشت ۱۴ ماه از تاریخ انقضای آن، می آورند و از طریق برخی فروشگاه ها میان مردم توزیع می کنند و برای شان مهم نیست که ممکن است منجر به بیماری مردم شوند!

توزیع گوشت های خارجی تاریخ مصرف گذشته در اهواز

او همچنین گفت: اگر این عمل ناپسند در هر یک از کشورهای غیر مسلمان رخ می داد مسوولان خود استعفا می دادند اما در استان ما هیچ مسوولی حتا به روی خودش نمی آورد!

آیا استاندار با ایمان و پارسای خوزستان چنانچه درستی موضوع تایید شد کار شگفتانه ای خواهد کرد؟

آیا مدعی العموم از حقوق مردم دفاع خواهد کرد؟ آیا نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برای شان اهمیت دارد؟

هاشمی در پایان گفت: بعید می دانم مسوولان خوزستان این کار نکوهیده برای شان مهم باشد!

حبیب خبر: گوشت های منجمد برزیلی تاریخ مصرف گذشته در فریزر "خریدار" نگهداری می شوند. مسوولان استان می توانند با چشمان تیزبین خود این "آثار باستانی" را از نزدیک ببینند! 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید