امروز:
شنبه - 8 ارديبهشت - 1403
ساعت :

منادی: رسانه‌های خوزستان مانع از سیاه‌نمایی شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: رسانه‌های دغدغه مند و دلسوز علاوه بر اینکه فضای رسانه‌ای را برای خدمت‌رسانی آماده می‌کنند با پایش اصول حرفه‌ای مانع از سیاه‌نمایی و نادیده گرفتن فعالیت دستگاه‌ها شوند.

به گزارش حبیب خبر، "مجید منادی" روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بازگو کرد: دستگاه‌های خدمات رسان و سایر مجموعه‌های مرتبط پای کار بوده و به سرعت در حال تلاش برای رفع آب گرفتگی‌ها هستند.

او افزود: آگاهی رسانی بهنگام همدلان رسانه یک نوع کمک به مسوولان اجرایی و عملیاتی بوده و این شکل از کار باید ادامه یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: رسانه‌های شناسنامه‌دار و حرفه‌ای علاوه بر بیان مشکل ها و خواسته های مردم، به ارایه خدمات دولت و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان در شرایط بحرانی بپردازند تا آرامش لازم برای مردم ایجاد شود.

او بیان کرد: فعالیت نیروهای عملیاتی و امدادرسان استان در زمان بارندگی نشان می دهد که دست اندرکاران امر با جدیت پای کار بوده و هیچ وقت مردم را تنها نمی‌گذارند.

منادی گفت: لازم است خبرنگاران، آگاهی و پیش بینی‌های لازم را از مسوولان و دست اندرکاران امر دریافت کنند تا آمار خبری واحد و آگاهی رسانی روشنی انجام شود.

بر اساس این گزارش، میزان بارش ۲۴ ساعته ایستگاه‌های اصلی و باران سنجی هواشناسی خوزستان از ساعت ۹.۳۰ دیروز تا ۹.۳۰ امروز ششم فروردین در دزفول ۵۸.۴، بستان ۵۷.۶، کشاورزی اهواز ۵۶.۵، سالند دزفول ۵۴.۶،شهرداری منطقه ۶ اهواز ۴۵.۶، فرودگاه اهواز ۴۱.۹، لالی ۴۱.۷، سوسنگرد ۴۰.۳، اندیمشک ۳۹.۲ و حسینیه ۳۷.۲ میلیمتر گزارش شد.

همچنین میزان بارندگی در بیدروبه ۳۶.۶، دانشکده نفت کارون ۳۶، بهبهان ۳۲.۵، دزپارت ۳۱.۴، هندیجان ۲۹.۱، مسجد سلیمان ۲۷.۹، گتوند ۲۷.۹، شوشتر ۲۵.۹، هفتکل ۲۱.۵، امیدیه ۱۸.۷، باغملک ۱۶.۵، ایذه ۱۴.۵،رامهرمز ۱۱.۹، آغاجاری ۱۱.۸ ، دارخوین ۶.۶، ماهشهر ۵.۱، شادگان ۳.۹ و آبادان ۳.۸ اعلام شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به تقویت سامانه بارشی از صبح تا بعد از ظهر دوشنبه هشدار سطح قرمز صادر کرده است که سبب رگبار شدید باران و رعد و برق می‌شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید