امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 راهکار مخابرات خوزستان در پایداری بیشینه ارتباطات

مدیر مخابرات خوزستان از راهکارهای بایسته برای پایداری شبکه‌های ارتباطی ثابت و سیار و ارایه خدمات شایسته در روزهای نوروز سال جدید خبر داد.

به گزارش حبیب خبر، "رحیم فلاح زاده" بازگو کرد: فعالیت‌های گوناگون مخابرات همه ساله در ایام تعطیلات نوروز به منظور خدمت‌رسانی به صورت پیوسته برپا است. با توجه به مسافر پذیر بودن خوزستان و ورود مسافران نوروزی و کاروان‌های نور به مناطق جنگی و لزوم ارایه خدمات پسندیده به مسافران، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مخابرات خوزستان راهکارهای بایسته را برای ارایه ارتباطات امن و پایدار به کار گرفته است.

او با تأکید بر آماده باش بیشینه تیم‌های فنی و عملیاتی شبکه‌های ارتباطی در مراکز مخابراتی برگزیده و نوبت های نوروزی گفت: به منظور انجام شدن مشتری مداری و ارایه خدمات به مشتریان، برای استقرار گروه های فنی و عملیاتی و نگهداری پایداری سیستم‌های انتقال و ارتباطات و همچنین پاسداری از مسیرهای فیبرنوری درون شهری و برون شهری برای رفع هرگونه دشواری های احتمالی به صورت آماده باش برنامه ریزی شده است.

او از جمله کارهای انجام شده برای پایداری ارتباطات مخابراتی در روزهای نوروز را می‌توان به اجرای پروژه‌های توسعه‌ای و بالا بردن و توتن بخشی پوشش شبکه در سطح استان به ویژه در میان جاده‌ای شهرها و بالا رفتن ظرفیت و افزایش پهنای باند اینترنت ثابت و همراه و افزایش ظرفیت کانال های ورودی و خروجی، نصب و راه‌اندازی پرتابل سیار و متحرک و تقویت شبکه‌های ارتباطی در مکان های پررفت و آمد از جمله مناطق مرزی، یادمان‌های شهدا و دفاع مقدس و مناطق گردشگری- زیارتی، توسعه شبکه های فیبر نوری، دیتای ثابت و همچنین تأمین سوخت مورد نیاز ژنراتور و دیزل، تأمین باطری و نوسازی و بهینه سازی تغذیه نیروی مراکز ثابت و سیار در هنگام قطعی برق و همچنین تأمین و رزرو تجهیزات فنی اشاره کرد.

فلاح زاده با تأکید بر آماده سازی شبکه‌‌های ارتباطی برای بالابردن سطح کیفی ارتباطات گفت: نگهبانی نوروزی در ستاد و مراکز فنی، نوبت کاری دفاتر خدمات ارتباطی، مراکز شبانه‌روزی و پشتیبانی فنی و پاسخ گویی در حوزه‌های ثابت و سیار در سطح استان در پایداری ارتباطات و ارایه خدمات شایسته مخابراتی برای مسافران نوروزی نیز ایجاد شده است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید