امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

درخشش اشراف فرماندهی سپاه خوزستان در جشنواره مالک اشتر 

اشراف فرماندهی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در جشنواره مالک اشتر دو رتبه برتر به دست آورد.

به گزارش حبیب خبر، جشنواره مالک اشتر با هدف توسعه فرهنگ شایسته‌ سالاری از طریق معرفی سازمان‌ها، نیروها، فرماندهان و مدیران موفق‌ تر و الگو نمایی برای رشد و تعالی سازمانی و فردی در نیرو های مسلح و در اجرای تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر رشد و تعالی فرماندهان و مدیران و کادرسازی در مجموعه نیروهای مسلح همه ساله در نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

دبیر اشراف فرماندهی سپاه ولیعصر عصر(عج) خوزستان با قدردانی از منتخبان این دوره از جشنواره ، به خصوص از اهتمام و حمایت ها و پشتیبانی های سردار فرماندهی محترم سپاه استان و فرماندهی محترم لشکر عملیاتی از مجموعه اشراف فرماندهی و همچنین شبکه اشراف فرماندهی درستاد سپاه و گردان های امام حسین(ع) و گردان های امام علی(ع) و همچنین کلیه معاونین که با کوشش خود باعث ارتقای وضعیت و کسب رتبه نخست استان شده اند تقدیر و تشکر کرد.

 سرهنگ سعادت فرد تاکید کرد: فرآیند شناسایی رده‌ ها، فرماندهان و مدیران موفق توسط اشراف کلی قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) و کارگروه ارزیابی قرارگاه صورت می‌گیرد که بر این اساس خوزستان توانست سه رتبه نخست کسب کند و دبیر اشراف فرماندهی استانی سپاه ولی عصر(عج) برای سومین سال متمادی موفق به کسب رتبه نخست در سطح سپاه های استانی و قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) شد و اشراف فرماندهی در جشنواره مالک اشتر سال ۱۴۰۱ - که حاصل  جمع بندی عملکرد سال ۱۴۰۰ است- سه رتبه نخست به دست آورده که شامل دبیر اشراف برتر در ستادکل سپاه ، دبیر اشراف برتر سازمان بسیج و دبیر اشرف برتر قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) است.

او بیان کرد: در جشنواره مالک اشتر سال ۱۴۰۲ که حاصل جمع بندی عملکرد سال ۱۴۰۱  است نیز حائز کسب دو رتبه برتر شده است که شامل دبیر اشراف برتر در سطح سازمان بسیج و دبیر اشراف برتر در سطح  قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) است.

دبیر اشراف فرماندهی گفت: اشراف یک فناوری و هنر راهبردی فوق‌ العاده ارزشمند و استثنایی است که به ابتکار فرمانده معظم کل قوا راه‌اندازی شده است.

سرهنگ سعادت فرد در پایان خاطر نشان کرد: یکی از دلایل این موفقیت را واقعیت گرایی، صداقت ، هماهنگی و تعامل، آسیب شناسی، یافتن راهکارها، تخصیص منابع، نظارت دقیق و مستمر و حرکت برابر برنامه دانست که از جمله الزامات اقدام اشراف است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید