امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

منادی: در پی پاسداری و بهبود جایگاه قلم و مطبوعات هستیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یادآوری کرد: در پی پاسداری و بهبود جایگاه قلم و رسانه ها هستیم.

به گزارش ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ پایگاه خبری- تحلیلی حبیب خبر، "مجید منادی" در آیین بدرود و شناخت هیات مديره خانه رسانه ها در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خورستان گفت: به استقبال دو بهار خجسته- بهار دینی و طبیعت- می‌رویم؛ همزمانی این دو بهار فرخنده را خوش شگون می دانیم. در ماه مبارک رمضان، برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت را در برنامه داریم. زمان برگزاری این نمایشگاه پس از این ابراز خواهد شد. این نمایشگاه بسیار گسترده و در خور جایگاه مردم آیین دار استان ما خواهد بود.

او خوزستان را یک استان قرآنی دانست با حافظان و قاریان ممتاز کشوری و ابراز امیدواری کرد: خانه رسانه های خوزستان، نمایشگاه قرآن و عترت را به خوبی در سطح استان و کشور بازتاب دهد. برنامه های خانه رسانه ها- که با رای گیری اعضا خانه انجام می‌شود- کارساز است و این هماورد و رایزنی را هم بسیار سازنده و کارآمد می بینیم.

منادی بازگو کرد: مجموعه فرهنگ همچون یک دستگاه خدمتگزار در کنار همه رویدادهای خوب رسانه ای آماده به کار است. در این دوره انگیزه داریم گِره برخی دشواری های ریشه ای را در خانه مطبوعات با پشتکار بگشاییم.

او گفت: ما پذیرای چالش و پیش آمدها هستیم. یکی از گفت و گوهای پر چالش، کارهای مالی اعضای خانه رسانه ها است که با شفافیت و سالم سازی بسیاری از این مشکل ها، برداشته خواهد شد. ما با کار و کوشش و شفافیت در این پهنه در پی پاسداری و بهبود جایگاه قلم و رسانه ها هستیم. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ادامه یادآور شد: در بخش آموزش خبرنگاران هم برنامه های بسیاری داریم. کوشش ما این است که داده های خبرنگاران را در بخش های گوناگون کاری‌ تقویت کنیم. همکاری خانه رسانه ها در این گستره بسیار کارآمد و سازنده خواهد بود. کاروان آموزشی برپا شده است. در گام نخست بنا داریم خبرنگاران ده شهرستان را زیر مجموعه این آموزش ها قرار دهیم. روابط عمومی های دستگاه ها با آگاهی رسانی بگاه، ما را در این کار یاری کنند.

منادی در پایان گفت: در سه سال گذشته کوشش هایی ارزشمندی شده است و چالش ها و دوسخنی های بسیاری هم بوده که بهنجار و دوری ناپذیر است. شیوه رودررویی ما با این دوگانگی ها با ارزش و کارساز است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید