از سوی رییس سازمان بسیج رسانه استان صورت گرفت؛

قدردانی از حماسه آفرینی مردم خوزستان در انتخابات

قدردانی از حماسه آفرینی مردم خوزستان در انتخابات 

رییس سازمان بسیج رسانه استان با قدردانی از حماسه آفرینی خوزستانی ها خاطرنشان کرد: چهار راهبرد انتخاباتی مقام معظم رهبری از سوی مردم خوزستان عملیاتی شد.

به گزارش حبیب خبر،"سجاد بهمئی" بازگو کرد: انتخابات مهم ترین بن مایه سنجش مشارکت در حکمرانی متعالی است و ۱۱ اسفند نشان از پای کار بودن و وحدت کلمه ای بود که  در منطق اندیشه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

او بیان کرد: انتخابات ۱۴۰۲ آزمون بزرگی بود که با طراحی چهار راهبرد اساسی مشارکت و امنیت و رقابت و سلامت توسط رهبر معظم انقلاب و در خنثی سازی حربه های رسانه ای دشمنان در مدت یک سال اخیر به عنوان مهم ترین رویداد و نقطه عطفی در انقلاب اسلامی محسوب می شد.

رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: مردم عزیز و شریف خوزستان با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت از نظام و انقلاب به عنوان پشتوانه اصلی نظام و ولایت بار دیگر با آمادگی بیشینه و با تمام کمبودها و عملیات های روانی دشمن، توانستند برگ زرینی دیگری را در تاریخ استان رقم بزنند.

او ادامه داد: در خوزستان و در همه بخش های انتخابی اوج مشارکت و رقابت و سلامت و امنیت دیده شد و الحمدلله با این شور خوزستانی نمایندگان انقلابی و جوان انتخاب و راهی بهارستان شدند.

بهمئی افزود: در شرایط کنونی می طلبد نمایندگان منتخب از همین امروز برنامه های کلان خود را با هدف خدمت به ملت و در راه پیشبرد نظام و رفع موانع پیشرفت کشور طراحی کنند و برای عملیاتی کردن، تیم نخبگانی خود را تشکیل دهند.

او بیان کرد: خروجی انتخابات ۱۴۰۲ افراد باتجربه، جوان و توانمندی است که با تشکیل مجمع نمایندگان خوزستان می توانند مشکل های استان را از میان بردارند و اشتغال و ازدواج و معیشت را رونق دهند.

رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان در پایان با شادباش به نمایندگان برگزیده، از حماسه آفرینی مردم خوزستان در همه بخش های انتخاباتی قدردانی کرد و این پیروزی را به رهبر معظم انقلاب و همه ملت شریف ایران شادباش گفت و از کوشش های رسانه های همگانی استان برای آگاهی و شور آفرینی پایدار در مشارکت بیشینه سپاسگزاری کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید
Tagsخوزستان, انتخابات ۱۴۰۲, برای وطن, مجلس شورای اسلامی, انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان, سجاد بهمئی