امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

دعوت مدیرعامل لوله سازی اهواز برای مشاركت بیشینه در انتخابات

مدیرعامل لوله سازی اهواز با صدور پیامی خانواده بزرگ این شرکت، مردم شریف خوزستان و تک تک جامعه را برای مشارکت بیشینه در انتخابات یازدهم اسفند ماه ۱۴۰۲  دعوت کرد.

متن  پیام "محمدرضا دانیاری" مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز  به این شرح است:

بسم الله الرَّحمن الرَّحیم

اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند، کشور در امنیت خواهد ماند. مهمترین مظهر این حضور، انتخابات است. (مقام معظم رهبری)

اقتدار و امنیت ایران اسلامی حاصل خون هزاران شهید و مجاهدت جانبازان و آزادگان سرافرازی است که وجود امروز ما بدون شک مرهون فداکاری و از خود گذشتگی این قهرمانان راستین است .

ملت قهرمان ایران در مقاطع حساس تاریخ همواره جهانیان را با حضور پرشور و حماسه آفرینی بی بدیل خود شگفت زده و متحیر نموده است .

یازدهم اسفند ماه، میعادگاه حماسه  حضور پرشور مردم ولایتمدار و بابصیرت ایران اسلامی است تا بار دیگر با نمایش وحدت، همدلی و بصیرت، شکوه و اقتدار نظام مقدّس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیده و نظام و انقلاب مقدس مان را در برابر تمامی توطئه ها و نیرنگ‌های دشمنان ، وطن فروشان و بدخواهان  بیمه نمائیم .

اینجانب از همه آحاد جامعه ایران اسلامی بویژه همکاران  پرتلاش و جهادگر در شرکت معظم لوله سازی اهواز دعوت می کنم با مشارکت حداکثری خود در  انتخابات پیش رو ؛ در لبیک به فراخوان جهاد سیاسی و اجتماعی مقام معظم رهبری،برگ زرین دیگری را در تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی ایران و تعیین سرنوشت ملی با هدف فردایی روشن رقم بزنند . بی گمان این حضور حماسی  و باشکوه در انتخابات ۱۱ اسفند موجب عزت  و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی در داخل و خارج کشور و سربلندی ملت همیشه قهرمان ایران خواهند بود .

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمدرضا دانیاری

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید