امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 آغاز پویش

مسوول سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ولی عصر گفت: این سازمان با هدف افزایش مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات و مقابله در برابر هجمه رسانه ای  معاندان ، پویش "قرار انتخاب" ویژه مردمان رسانه را راه‌اندازی کرد.

"سجاد بهمئی" در گفت‌وگو با خبرنگار حبیب خبر بازگو کرد: مردمان رسانه به عنوان سربازان خط مقدم و افسران جنگ روایت ها و تنویر افکار عمومی با هدف تبیین ارزش های انقلاب اسلامی، نقش مهمی در شکل‌دهی درست افکار مردم دارند.

او افزود: رسانه‌ها به عنوان مرجع قابل اعتماد مردم محسوب می‌شوند؛ بنابراین طبق منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی وظیفه سنگینی برعهده دارند تا به روشنگری و آگاهی‌بخشی در جامعه بپردازند.

بهمئی آشکار کرد: هم اکنون اصلی‌ترین رسالت رسانه‌ها دعوت به حضور بیشینه مردم در انتخابات است تا بتوانند به افزایش مشارکت آگاهانه کمک کنند.

او خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت دوچندان انتخابات به ویژه دو شاخصه مشارکت بالا و انتخاب اصلح، سازمان بسیج رسانه اقدام به راه‌اندازی پویش قرار "انتخاب" کرد.

مسوول سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ولی عصر گفت: اهالی رسانه خوزستان علاوه بر اینکه خانواده، دوستان، همکاران و کسانی را که با آن ها تعامل دارند به صورت چهره به چهره برای شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند، یک خبر درباره معرفی شاخصه‌های نماینده اصلح و همچنین چرایی لزوم شرکت در انتخابات را منتشر خواهند کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید