امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

درخواست رسانه های خوزستان را پیگیری می کنیم

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: هر آنچه سبب تقویت رسانه های خوزستان شود، قطعا مورد حمایت ما خواهد بود و آن را پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش حبیب خبر، "مجید منادی" با حضور در غرفه رسانه و خانه مطبوعات خوزستان و تقدیر از برپایی غرفه و خشنودی از بابت حضور همدلان رسانه و استفاده از ظرفیت های نمایشگاه فوق گفت: هر آنچه مایه تقویت رسانه های خوزستان شود، قطعا مورد حمایت ما خواهد بود و آن را پیگیری خواهیم کرد.

او ادامه داد: نصب پلاکارد درخواست اصلی اصحاب رسانه از مسوولان ایده جالبی بود و قطعا چنین خواسته ای، چالشی بزرگ پیش روی مسوولان قرار می دهد، زیرا درخواست رسانه های خوزستان، مطالبه ای بزرگ، خلاقانه با نگاه توسعه فعالیت‌های رسانه ای و قطعا مورد توجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دولت، وزارت علوم و مسوولان استان هم خواهد بود.

منادی گفت: برگزاری چنین نمایشگاهی فرصتی عالی برای تبادل ایده ها، آخرین دستاوردهای خبری و روزنامه نگاری و آشنایی با تجارب یکدیگر خواهد بود.

همچنین مدیر رسانه و خانه مطبوعات خوزستان گفت: حضور در نمایشگاه بدون حمایت مسوولان استان انجام شد و از این موضوع گلایه مندیم و انتظارات مان برآورده نشد.

"علی بهمن" خواستار توجه به مطالبات اهالی رسانه ها در تبدیل وضعیت هفته نامه ها به روزنامه، تعیین تکلیف درخواست مجوز رسانه، ساخت ساختمان خانه و دانشکده خبر و ... شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید