امروز:
چهارشنبه - 12 ارديبهشت - 1403
ساعت :

بازداشت ۶۳ متهم در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان از بازداشت ۶۳ متهم با اجرای طرح آرامش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پلیس، سرهنگ "کیومرث کشوری" در تشریح این خبر بازگو کرد: با هدف برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر، طرح آرامش در سطح شهرستان آبادان اجرا شد.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با کمک ماموران انتظامی موفق شدند ۲۴ خرده‌فروش مواد مخدر و ۳۰ معتاد متجاهر را شناسایی و در عملیاتی آنان را دستگیر کنند.

کشوری با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در قالب بسته‌های آماده فروش از مخفیگاه متهمان عنوان کرد: با اجرای این طرح، ۱۸ سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای نیز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به معرفی متهمان به دستگاه قضایی، بیان کرد: اجرای طرح آرامش با هدف افزایش احساس امنیت شهروندان ادامه دارد.

* توقیف ۳۳ خودروی شوتی در هندیجان

فرمانده انتظامی هندیجان از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت جمع‌آوری و توقیف خودروهای شوتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پلیس، سرهنگ "کامران خوشنام‌وند" با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت جمع‌آوری و توقیف خودروهای شوتی گفت: این طرح در مبادی ورودی و خروجی و محورهای مواصلاتی به مدت ۷۲ ساعت به مرحله اجرا درآمد.

او افزود: در بازرسی از خودروهای توقیفی، اموالی شامل کالای خانگی، پوشاک و تجهیزات الکترونیکی به ارزش تقریبی ۵۵ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی هندیجان با اشاره به توقیف ۳۲ دستگاه انواع خودروی شوتی بیان کرد: در این طرح ۳۳ متهم دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شدند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید