امروز:
سه شنبه - 18 ارديبهشت - 1403
ساعت :

منادی: راهبرد مهم در انتخابات رای دادن به افراد شایسته است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، راهبرد مهم در انتخابات را رای دادن به افراد شایسته دانست.

به گزارش حبیب خبر، "مجید منادی" گفت: اگر فردی به هر دلیل یا بهانه‌ای بخواهد در انتخاباتی با این میزان اهمیت و تاثیرگذاری بر سرنوشت کشور بی‌توجه باشد و رای ندهد در واقع انتخاب خودش را کرده و انتخاب او حضور افرادی است که ممکن است توانمند و دلسوز نباشند.

او بازگو کرد: آنچه امروزه در جامعه مشاهده می‌کنیم این است که مردم و به ویژه جوانان نسبت به سرنوشت و شرکت در انتخابات برای آینده کشور خودشان دغدغه و توجه دارند.

او خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در انتخابات از حضور آن‌ها در برخی از بحران‌ها و حوادث اجتماعی و اقلیمی غیرمترقبه جدی‌تر است و اهمیت آن به خاطر تاثیری است که در حال و آینده سرنوشت کشور می‌گذارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تاکید بر این‌که راهبرد مهم در انتخابات رای دادن به افراد شایسته است، گفت: آنچه در انتخابات می‌تواند معیار قرار بگیرد ابتدا شناسایی مشکلات اساسی کشور و استان و سپس انتخاب کاندیداهایی است که بتوانند این چالش‌ها را حل کنند.

منادی افزود: در انتخابات باید به مسایل روز جامعه توجه و دقت داشته باشیم و نمایندگانی که دغدغه مسایل روز را دارند و راهکارهایی عملیاتی و قانونی ارایه می‌دهند و در عین حال متناسب با رویه و عملکرد آنهاست را انتخاب کنیم.

او ادامه داد: همچنین ممکن است کاندیداهای خوب و توانمند با پشتوانه کامل امکان حضور پیدا نکنند و این موضوع نیز اشکال و معضل بزرگی است./منبع: ایسنا خوزستان

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید