امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

قدردانی از بازیگران و عوامل نمایش جنة الحسین(ع) در شوش

به مناسبت  سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و به همت هیات مدیره گروه نمایش جنة الحسین(ع)، جشن دورهمی و آیین قدردانی از بازیگران و عوامل این گروه با حضور جمعی  از مسوولین محلی و هنرمندان با مجری گری عباس زبید در تالار نیایش(سالن شهید یلالی) برگزار شد.

به گزارش حبیب خبر، در این مراسم برنامه های متنوعی چون: نمایش طنز و استند آپ کمدی، مولودی خوانی، شاهنامه خوانی، مسابقه و.... اجرا شد.

در پایان مراسم از بازیگران و سایر عوامل گروه نمایش جنة الحسین(ع) به رسم یادبود و به پاس همراهی آنان در کارهای نمایشی گروه در سال جاری، با اهدای لوح سپاس و هدیه، قدردانی شد.

در این آیین "مصطفی بوعذار" مدیر کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین عارف آل کثیر رییس اداره تبلیغات اسلامی، رضا ذاکری کارشناس امور فرهنگی و محمد دیناروند کارشناس امور هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ناجی عباسی‌نیا رییس انجمن هنرهای نمایشی، مهدی اسلامی پناه رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شوش، سعید مهرپرور شهردار شهر فتح المبین، امین اسلامی رییس اداره کتابخانه های عمومی، عظیم آل کثیر رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از هنرمندان حضور داشتند.

گفتنی است: گروه نمايش جنة الحسين(ع) به سرپرستی احمد خدادادی و محمد حیدری اصل وابسته به دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان شوش و ثبت شده در اداره کل هنرهای نمایشی کشور از سال ۱۳۸۵ تاکنون به مناسبت های مختلف مذهبی به اجرای عمومی نمايش های آیینی-مذهبی به صورت صحنه ای، خیابانی و محیطی می پردازد و در اين مدت در سوگوارهای مختلف استانی و ملی حضور داشته است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید