امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 شکوه پرشور مردم خوزستان آفتابی شد

مردم همیشه در صحنه های انقلاب اسلامی امروز در راه پیمایی های بزرگ ۲۲ بهمن، در اهواز و دیگر شهرها و بخش های استان زرخیز خوزستان، شکوه و بزرگی خود را به جهان و جهانیان نشان دادند تا بار دیگر دین خود را به انقلاب و آرمان های انقلاب، ادا کنند.

به گزارش حبیب خبر، امروز قشرهای مختلف مردان و زنان کلان شهر اهواز از پیر تا نوجوان پا به صحنه گذاشتند و با حضور در جشن بزرگ ۲۲ بهمن بار دیگر به همگان ایستادگی پای انقلاب، آرمان های انقلاب، امام راحل و رهبر عظیم الشان انقلاب را نشان دادند و مشتی محکم بر یاوه‌گویی‌های سران استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی زدند.

"حمید" یکی از مردم اهواز که در راه پیمایی امروز شرکت کرده بود به ایسنا، گفت: همه آمده ایم تا دشمنان این خاک بدانند تا جان در بدن داریم پای انقلاب هستیم و نمی گذاریم دشمن چشم ناپاکی به این سرزمین داشته باشد. خوش بختانه همه مردم ایران نیز بزرگی و عظمت انقلاب را به خوبی درک کرده اند و همیشه در صحنه هستند.

یک دانش آموز ۱۵ ساله شرکت کننده در راه پیمایی هم گفت: خوش حالم که با پدر و مادرم امروز این جا هستم و می توانم در جشن بزرگ انقلاب شرکت کنم. ما هم پای انقلاب مان هستیم.

یک خانم ۴۰ ساله نیز بر لزوم شرکت همه مردم در این راه پیمایی تاکید کرد و گفت: پای تحقق این انقلاب، خون های زیادی ریخته شده و همه باید بدانیم این انقلاب چقدر ارزشمند است. رهبر عزیزمان بداند تا آخرین نفس پای آرمان ها انقلاب هستیم و جان مان فدای رهبر و ایران عزیزمان.

گفتنی است: قشرهای مختلف مردم از پیر و جوان، ورزشکاران، دانشگاهیان، کارمندان، کارگران، طلاب و مسوولان دستگاه های مختلف در این راه پیمایی باشکوه حضور یافتند تا در سالگرد پیروزی انقلاب بار دیگر با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.

حضور کودکان و نوجوانان که دست نوشته ها و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را در دست داشتند در کنار قشرهای مختلف همچون اقوام عرب، لر، بختیاری و... در راه پیمایی اهواز چشمگیر بود.

در مسیر راه پیمایی ۲۲ بهمن اهواز چندین ایستگاه سلامت به راه پیمایان خدمات ارایه کردند.

در طول مسیر راه پیمایی محصولات فرهنگی مربوط به شکل گیری پیروزی انقلاب اسلامی، کلاه های رنگین، پرچم جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف توسط سازمان ها توزیع شد.

به گزارش ستاد دهه فجر خوزستان، راه پیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در ۷۳ شهرستان و بخش استان خوزستان با حضور یکپارچه و وحدت آفرین مردم برگزار شد.

جشن پیروزی چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی و راه پیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در اهواز از میدان مولوی (فلکه سه گوش) آغاز شد و تا چهارراه آبادان ادامه یافت./منابع: ایسنا و ایرنا

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید