امروز:
دوشنبه - 17 ارديبهشت - 1403
ساعت :

دروازه ۷ برنامه مخابراتی در خوزستان گشوده می شود

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از گشایش ۷ طرح کلی ارتباطات مخابراتی با مبلغ سه هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در نقاط مختلف استان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش حبیب خبر، "رحیم فلاح زاده" در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به گشایش ۷ طرح کلی ارتباطی در حوزه مخابرات در دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با هدف توسعه شبکه تلفن ثابت از هفته دولت تاکنون ۳ هزار و ۵۰۰ پورت تلفن ثابت برای مشترکان در استان نصب و راه‌اندازی شده است.

او با اشاره به کارهای انجام شده و توسعه زیرساخت‌ها در راه توسعه شبکه‌های ارتباطی ثابت و سیار در خوزستان گفت: همچنین ۸ هزار و ۵۰۰ پورت به منظور توسعه مشترکان باند پهن دیتای برخط Adsl و Fttx نصب و راه‌اندازی شده است.

"فلاح زاده" بازگو کرد: در بخش توسعه شبکه فیبر نوری با حفاری و کابل‌کشی، ۱۱۰ کیلومتر فیبر نوری در خوزستان نصب شده است تا به ظرفیت شبکه فیبر نوری در استان افزوده شود.

او درباره نصب و راه‌اندازی تجهیزات و سیستم‌های انتقال مخابراتی و دستگاه‌های کافوی نوری گفت: با هدف بهره‌مندی مردم از خدمات تازه ارتباطی، ۱۰ دستگاه کافوی نوری و ۵ سیستم شبکه انتقال نصب و راه‌اندازی شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان همچنین گفت: به منظور توسعه، ارتقا و گسترش پوشش شبکه ارتباطی همراه ۳۴ سایت پرسرعت جدید همراه اول و ۱۷۵ سایت تکنولوژی۳G, ۴G, ۴.۵G در نقاط مختلف خوزستان بر اساس زمان‌بندی و با برنامه‌ای مدون نصب و راه‌اندازی شده است.

او بازگو کرد: این میزان فعالیت مخابراتی و ارتباطی با سرمایه‌گذاری سه هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران در سطح خوزستان از هفته دولت سال جاری تا کنون انجام شده است و در دهه خجسته فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید