امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان با بیان این که مقام معظم رهبری برای انتخابات پیش رو مسیر را برای ما روشن کردند، گفت: ضروری است با مشارکت بیشینه، شکوه نظام جمهوری اسلامی را در یازدهم اسفندماه به نمایش بگذاریم.

به گزارش و ویرایش حبیب خبر از ایسنا، سرگرد "سجاد بهمئی" در آیین قدردانی از تیم های برتر "جام رسانه امید" و رونمایی از "کتاب شهدای رسانه" در ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در اهواز گفت: جام رسانه امید می تواند با تقویت و حمایت از سوی نهادهای رسانه ای و دولت، یک الگوی رسانه ای جدید در مقابل عملیات روانی دشمن باشد.

او گفت: در کنار تمام کارهای در حال انجام فرهنگی در بسیج رسانه، تدوین و چاپ کتاب شهدای رسانه را باید نام برد که با پیگیری ها توانستیم ۱۶ شهید رسانه‌ای را شناسایی کنیم و بر همین اساس جلد نخست این کتاب به نویسندگی آقای عزیزی به چاپ رسید. ان شاءالله بتوانیم بخشی از دینی که شهدا به گردن ما دارند، ادا کنیم.

رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان در ادامه گفت: همچنین جام رسانه امید در خوزستان با حضور ۲۹ تیم در ۱۶ آذرماه سال ۱۴۰۲ در اهواز آغاز شد که امروز سه تیم برتر معرفی شدند. این جام در حوزه امیدآفرینی و با محوریت جهاد امید، جهاد خدمت و جهاد تبیین برگزار شد.

او خوزستان را در جایگاه نخست کشوری در برگزاری جام رسانه امید برشمرد و افزود: همچنین سه تیم برتر استان خوزستان در بهمن‌ماه در سطح ملی با دیگر رسانه‌های برتر استان ها در تهران پیکار خواهند کرد.

بهمئی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: از سوی ایشان فرمان حضور در انتخابات و مشارکت بیشینه برای همه ما صادر شده است و حضرت آقا به چهار : "مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت" تأکید داشتند و مسیر را برای ما روشن کردند.

او افزود: در خوزستان نیز ان شاءالله باید مسیری تدوین شود که برای مشارکت بیشینه گام برداریم که بر این اساس آگاهی‌بخشی، اعتمادسازی و رضایتمندی سه مؤلفه‌ای هستند که مدنظر قرار داده‌ایم و در این سه مؤلفه نیز رسانه‌های در حوزه‌های "امیدآفرینی، تبیین و بصیرت" به فرمایشات مقام معظم رهبری تحقق ببخشند تا ان شاءالله یک مشارکت بیشینه برای تقویت نظام جمهوری اسلامی در ۱۱ اسفندماه سال ۱۴۰۲ به نمایش بگذاریم.

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید