امروز:
يكشنبه - 16 ارديبهشت - 1403
ساعت :

خانچی: مردم خوزستان باید بهترین ها را داشته باشند 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به اجرای دو هزار و ۳۷۳ پروژه در سطح در استان گفت: نیازهای مردم و مشکل ها زیاد است اما عزم و اراده هم به همان میزان بالا است، حق مردم استانی که اقتصاد کشور را تأمین می‌کند، این است که از بهترین‌ها و با کیفیت ترین ها استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهرو نیوز، "محمد خانچی" پیش از ظهر شانزدهم آذر ماه ۱۴۰۲ در نخستین رویداد  "جام رسانه امید" اظهار کرد: کسی باور نمی‌کند بذری که حضرت امام خمینی (ره) سال‌ها پیش با عنوان بسیج کاشت، امروز به یک درخت تناور تبدیل شود و رویدادهای خوبی رقم بزند.

او افزود: همه باید بدانیم که خبرنگاران و رسانه‌ها در دوران دفع مقدس چه رویدادی را رقم زدند، رسانه انقلابی ما باید بداند دشمن چه چیزی از این سرزمین پرافتخار را هدف گرفته و بر اساس آن و منویات مقام معظم رهبری اقدام کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در ادامه از آغاز جهاد خدمت رسانی با نگاه ویژه رییس جمهوری و هیات دولت با هدف برقراری عدالت و پیشرفت خوزستان خبر داد و تصریح کرد: رییس جمهوری با ۷ سفر به خوزستان هر بار یک دستاورد خوب برای استان داشت و در نتیجه خوزستان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شد و مقام معظم رهبری هم در یکی از سخنرانی‌های خود درباره کلان پروژه‌ها به پروژه آب غدیر خوزستان اشاره فرمودند، پروژه‌ای که برای مدت زیادی تعطیل شده بود اما در این دولت، کا، به خوبی پیشرفت کرد.

او با اشاره به اقدامات توسعه‌ای در خوزستان، گفت: دو هزار و ۳۷۳ پروژه در سطح استان در حال انجام است، ۴۴ درصد از این پروژه‌ها ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند. همچنین ۲۸ درصد بین ۵۰ تا ۸۰ درصد، ۹ درصد از پروژه‌ها بین ۲۰ تا ۵۰ درصد، و ۱۹ درصد حدود ۲۰ درصد از پیشرفت فیزیکی برخوردارند.

خانچی، در بخش دیگر سخنان خود به تنش‌های آبی و مشکلات روستاییان و کشاورزان در دولت قبل اشاره کرد و توضیح داد: در سال‌های گذشته باید با کمک فرمانده سپاه، تانکرهای آب به مناطق بی آب ارسال می‌شد، اما امسال با اقدامات انجام شده چنین تنش‌هایی نداشته‌ایم به گونه‌ای که امروز به دنبال کیفیت و تصفیه خانه آب برای مردم هستیم.

او در ادامه به طرح آب فدک برای مردم شهرستان ایذه اشاره کرد و گفت: نیازهای مردم و مشکلات زیاد است اما عزم و اراده هم به همان میزان بالا است، حق مردم استانی که اقتصاد کشور را تأمین می‌کند، این است که از بهترین‌ها و با کیفیت ترین ها استفاده کنند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید