امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

بهمئی تاکید کرد: لزوم تشکیل جبهه واحد رسانه ای در چارچوب بسیج 

رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان با تاکید بر لزوم تشکیل جبهه واحد رسانه ای در چارچوب بسیج  برای مقابله با رسانه های معاند و مخالف، وظیفه اصلی حوزه مسوولیت خود را در حوزه رسانه، امیدآفرینی در سطح جامعه دانست و گفت: باید ماهیت بسیجی بودن مان را قدر بدانیم.

به گزارش حبیب خبر، سجاد بهمئی در نشست جبهه رسانه انقلاب و آیین پایانی جشنواره سرزمین مقدس- که نهم آذرماه ۱۴۰۲در اهواز برگزار شد- اظهار امیدواری کرد: بتوان از ظرفیت رسانه خوزستان در تشکیل جبهه رسانه انقلاب بهره مند شد.

 او افزود: باید تلاش شود یک جبهه واحد رسانه ای در مقابل رسانه های معاند و مخالف داشته باشیم و با یک جریان سازی دقیق بتوانیم این هجمه ها را خنثی کنیم. باتوجه به این که در شرایط حساسی قرار داریم، در جبهه رسانه انقلاب باید بتوانیم از ظرفیت رسانه به خوبی بهره مند شویم. در این باره لازم است رسانه های استان با همدلی و روشنگری به جهاد تبیین بپردازند.

رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس، گفت: رسانه های استان مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند. امروز مهم ترین محور برنامه های بسیج، بر پایه جبهه خدمت، جهاد تبیین و جبهه امیدآفرینی بنا شده است و رسانه ها بر اساس این سه محور نقش آفرینی کنند.

بهمئی گفت: جبهه رسانه انقلاب یعنی همدلی، همراهی و اتحاد رسانه های خوزستان. با همدلی می توانیم در مقابل هجمه های دشمن ایستادگی کنیم.

بهمئی، جبهه رسانه انقلاب را همدلی، همراهی و اتحاد رسانه های خوزستان برشمرد و با اشاره به دیدار بسیجیان با مقام معظم رهبری نیز گفت: باید ماهیت بسیجی بودن مان را قدر بدانیم و در قالب بسیج یک شبکه عظیم برای جبهه رسانه تشکیل دهیم تا بتوانیم مقابل هجمه‌های دشمنان ایستادگی کنیم. ضمن این که وظیفه اصلی ما در حوزه رسانه امیدآفرینی در سطح جامعه است و مقام معظم رهبری نیز به این موضوع اشاره داشتند./ منبع: ایسنا

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید