امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

باوی بحره: از ۱۶ پیشکسوت ورزش خوزستان قدردانی می شود

اهواز/حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کلان شهر اهواز و شهرستان‌های کارون و حمیدیه به مناسبت گرامیداشت روز پیشکسوتان ورزش خوزستان روز پنجشنبه دوم آذر در آیینی از ۱۶ پیشکسوت شاخص رشته های مختلف ورزش خوزستان- که بازنشسته تامین اجتماعی هستند- قدردانی می کند.

 رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی اهواز، حمیدیه و کارون- که خود از پیشکسوتان صاحب نام ورزش خوزستان به شمار می‌آید- در جمع اعضای کميته فرهنگی ورزشی کانون بازنشستگان و ستاد برگزاری این آیین گفت: سوم آذرماه سال روز درگذشت پرویز دهداری معلم اخلاق و اسطوره فوتبال خوزستان و کشور است- روزی که در سال ۱۳۷۱ در میان اهالی ورزش به عنوان روز پیشکسوتان ورزش خوزستان نام گذاری شده است. این روز بهانه خوبی برای قدردانی و تکریم از پیشکسوتان و نامداران شاخص ورزش و عضو کانون بازنشستگان تامین اجتماعی اهواز حمیدیه و کارون است. ان شاالله روز پنجشنبه دوم آذر با حضور مسوولان ورزشی، اجتماعی و فرهنگی استان از تلاش‌های ۱۵ پیشکسوت مرد و یک پیشکسوت بانوی ورزشکار قدردانی می شود.

 "حمید باوی بحره" افزود: ما مسوول تربیت بدنی و ورزش شهر و استان نیستیم و هیچ گونه اعتبار مالی برای هزینه کردن در فضای ورزش نداریم؛ اما چون ورزش اساس سلامت و شور و نشاط جامعه به ویژه بازنشستگان عزیز بشمار می‌آید لذا به عنوان عضو کوچکی از اهالی ورزش بنده و همکارانم در کانون‌ بازنشستگان سعی داریم تنور ورزش را درمیان بازنشستگان بزرگوار روشن و داغ نگه داریم.

او گفت: البته باید یاد آوری کنم در میان بازنشستگان تامین اجتماعی قهرمانان مدال آور نامدار کشوری، آسیایی و جهانی تحت نام قابل احترام پیشکسوت ورزش وجود دارد و ان شاءالله در آینده در چندین مرحله به مناسبت های خاص از آنان در حد مقدورات کانون بازنشستگان تامین اجتماعی اهواز، حمیدیه و کارون  قدردانی خواهیم کرد.

 باوی بحره: از ۱۶ پیشکسوت ورزش خوزستان قدردانی می شود

" باوی بحره" در پایان گفت: در نخستین گام گرامیداشت مقام و منزلت کسوت ورزش، روز پنجشنبه از ۱۵ آقا و یک بانوی پیشکسوت صاحب نام ورزش به مناسبت گرامیداشت روز پیشکسوتان ورزش خوزستان در رشته‌های بوکس، بسکتبال، وزنه برداری، کونگ‌فو، تکواندو، دو ومیدانی، واليبال، راگبی و فوتبال توسط کانون بازنشستگان تامین اجتماعی قدردانی می شود.

 هم چنین روز جمعه سوم آذر، اعضاي کمیته فرهنگی ورزشی کانون‌ بازنشستگان تامین اجتماعی اهواز، حمیدیه و کارون به دو تیم تقسیم می شوند و طبق یک برنامه ریزی مدون با حضور در خانه چند خانواده شهید و بیماران صعب‌العلاج  از آنان تقدیر خواهند کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

  • پارسا

    یکشنبه 28 آبان 1402 - یکشنبه, نوامبر 19 2023 6:52:39pm

    باسلام وتشکر وظیفه خودمی دانم بعنوان یک خوزستانی
    به عیاربسیاربالای انسانیت جناب آقای باوی بحره احترام
    گذاشته ودستشان راببوسم.
    سوم آذر،زنده یاداستاددهداری ،روزپیشکسوت خوزستان